| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
EFtersnack/bilder "Svenskhelgen" 31/8-2-9 (Under DTM)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 17 besök senaste veckan (13788 totalt) |
|
EFtersnack/bilder "Svenskhelgen" 31/8-2-9 (Under
Tänkte pejla läget då abstinensen börjar bli för stor. Vi är ett gäng på ca 10bilar som ska ner under DTM:en . Åker ner för att få lite tid på NS när alla andra kollar DTM:en Fler som planerar besök denn helg ? Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Du är välkommen att köra ett varv, med mig i hö-stolen ! Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
oj Då! Bäst du inte läser min biltråd! Se upp, jag kanske antar erbjudandet...
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
Skrattar... HAr skriftligt från IF att försäkringen gäller så det e lugna puckar Ser det som att man kanske kan lära sig banhelv...et från pass stolen
Henrik Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Jag funderar på att åka på spa den 29/8 och därefter ta mig till ringen under DTM för att köra några varv. Tyvärr är det väl ganska fullt på gasthausen under DTM?!
/Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
|
Re:
Det e väl självklart att du ska åka släde kompis
Vi blir ett bra gäng ser det ut som 2ggr 997 Turbo med 550+hk 1st 996 Turbo Techart 510hk 1st 993 Turbo + våra egna halvmoderata vagnar
_________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Bäst man håller koll i backspegeln med min gammel elva då... /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
|
Fürstenhoff samt vänner kommer om inte jorden börjar snurra åt fel håll att vara där då med en stycke Impreza STI samt moppe för trevliga varv - kanske även har plats för lite passagerare både i bil och på mc!!
/Fürstenhoff. _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
|
Re:
ÅKA MED DIG PÅ MOPPEN!!!!!!!!!!!!????? Mycket dumt har jag gjort i mitt liv, Patrik, men här går nog min gräns
Börjar väl bli gammal.......
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
Passerar ni Malmö vid 04:00 fre morgon så är ni välkommna att hänga på i ledet om ni så önskar Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Jupp!! Gammal & lat - kanske därför du framför ditt tjänste fordon per automatik & joystick!!
/Fürstenhoff. Ps! Vi har redan lovat varandra att tejpa fast dig bakpå om så behövs så att du en gång för alla får se Ringen i från sin bästa sida!!
Ds! _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
|
Re:
Kommer subben i full "attackmode" eller är den inte riktigt färdig ? Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Tackar för inbjudan, men vi åker nog redan förbi Malmö på Torsdag eftermiddag. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 |
||||||
|
Kommer ner 31/8 landar 0900 på Hahn. Flyger hem 4/9.
Ska köra in min tredje växelåda den andra lådan orkade bara 100mil på ringen nyligen, får se om denna tredje håller bättre. Gissningsvis har jag bara haft lite otur med växelådor skulle jag tro.
Den första höll otroligt nog 4200 mil i S6 mode, får väl anses som bra kanske Vi ses
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
|
Jag ska ner
.
Första trippen till Ringen för mig. Ska tyvärr inte köra själv dock .
|
||||||
|
Re:
Ska bli kul att tjöta lite med dig Hoppas man inte kommer ivägen på NS bara
Nu skrämmer du mig Gaute, är lådorna så känsliga ?? Trodde det var bakdiffarna som sprack i parti o minut Åker alltid S5 eller ofta S6 (efter pratet med dig om att lära sig bilen ) och tycker diffen låter allt mer o mer HAr du fått betala nått för lådorna eller tar BMW det på Godwill ??
Kommer bli en kanonhelg om vädergudarna är med oss. Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
![]() |
Nürburgring
EFtersnack/bilder "Svenskhelgen" 31/8-2-9 (Under DTM)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 17 besök senaste veckan (13788 totalt) |