Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13762 besök totalt |
EFtersnack/bilder "Svenskhelgen" 31/8-2-9 (Under
Tänkte pejla läget då abstinensen börjar bli för stor. Vi är ett gäng på ca 10bilar som ska ner under DTM:en . Åker ner för att få lite tid på NS när alla andra kollar DTM:en Fler som planerar besök denn helg ? Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Du är välkommen att köra ett varv, med mig i hö-stolen ! Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
oj Då! Bäst du inte läser min biltråd! Se upp, jag kanske antar erbjudandet... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Skrattar... HAr skriftligt från IF att försäkringen gäller så det e lugna puckar Ser det som att man kanske kan lära sig banhelv...et från pass stolen ![]() Henrik Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Jag funderar på att åka på spa den 29/8 och därefter ta mig till ringen under DTM för att köra några varv. Tyvärr är det väl ganska fullt på gasthausen under DTM?!
/Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
Re:
Det e väl självklart att du ska åka släde kompis ![]() Vi blir ett bra gäng ser det ut som 2ggr 997 Turbo med 550+hk 1st 996 Turbo Techart 510hk 1st 993 Turbo + våra egna halvmoderata vagnar ![]() _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Bäst man håller koll i backspegeln med min gammel elva då... /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
Fürstenhoff samt vänner kommer om inte jorden börjar snurra åt fel håll att vara där då med en stycke Impreza STI samt moppe för trevliga varv - kanske även har plats för lite passagerare både i bil och på mc!!
![]() /Fürstenhoff. _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
ÅKA MED DIG PÅ MOPPEN!!!!!!!!!!!!????? Mycket dumt har jag gjort i mitt liv, Patrik, men här går nog min gräns ![]() Börjar väl bli gammal....... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Passerar ni Malmö vid 04:00 fre morgon så är ni välkommna att hänga på i ledet om ni så önskar Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Jupp!! Gammal & lat - kanske därför du framför ditt tjänste fordon per automatik & joystick!! ![]() ![]() ![]() /Fürstenhoff. Ps! Vi har redan lovat varandra att tejpa fast dig bakpå om så behövs så att du en gång för alla får se Ringen i från sin bästa sida!! ![]() Ds! _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Kommer subben i full "attackmode" eller är den inte riktigt färdig ? Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
Re:
Tackar för inbjudan, men vi åker nog redan förbi Malmö på Torsdag eftermiddag. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||||
Kommer ner 31/8 landar 0900 på Hahn. Flyger hem 4/9.
Ska köra in min tredje växelåda ![]() Den första höll otroligt nog 4200 mil i S6 mode, får väl anses som bra kanske ![]() Vi ses ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Jag ska ner
![]() Första trippen till Ringen för mig. Ska tyvärr inte köra själv dock ![]() |
||||||
Re:
Ska bli kul att tjöta lite med dig ![]() ![]() ![]() Nu skrämmer du mig Gaute, är lådorna så känsliga ?? Trodde det var bakdiffarna som sprack i parti o minut ![]() ![]() ![]() Kommer bli en kanonhelg om vädergudarna är med oss. Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13762 besök totalt |