| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Alfa Romeo 1750 GTV TURBO -72
|
7681 besök totalt |
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
info-at-kraniel.com eller 070-5904292 |
||||
|
... Och när jag ville köpa den, för ett år sen, var den inte till salu...
Kan du tänka dig att sälja Montreal-bakaxeln vid sidan om? Mvh Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
|
Re:
För ett år sedan trodde jag nog fortfarande att jag hade tillräckligt med initiativkraft att orka skruva någon gång. Montrealaxeln hade jag inte tänkt sälja separat - mest för att ett par av delarna från den sitter på den andra diffade axeln. Men vi får väl se vad som blir över efter en eventuell affär. Jag har inget egentligt behov av att sälja, jag är bara trött på den. En kärleksaffär som komplicerats... Vattenskoter (RXP e motsv) kan tas i inbyte. |
||||
men på något konstigt sätt förstår jag dig...
Trist, funderade på att fråga Anders om jag kan flytta in i garaget igen under vintern... hade varit kul att bli garagegrannar igen... Men det kanske rullar dit en ny bil?
_________________ Mattias Meldert |
||||
|
Re:
Jo, när man har fått bra pli på en tysk, så är de inte mycket som kan stoppa de
Sen så måste man ju lära sig italienska för att meka alfa antar jag
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
Re:
Look no further.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
|
Bytes mot ChampCar eller motsvarande formelbil.
Kom igen nu, befria mig från mina plågor! Fega inte!
|
||||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Jag är inte feg! (Snart) nybesiktigad tysk kvalitetsvagn finnes!
_________________ Peter Svensson |
||||
|
Re:
Ännu en vandringspokal inom "familjen"?
Tack, men nej tack. Min fru skulle döda mig och jag hade inte tänkt fylla ut hålet efter Alfan. |
||||
|
Re:
Alla bud är välkomna. Gärna sådana som får dissas elakt!
|
||||
|
Jag skulle tippa på att Svensson eller Rylander skulle köpa, så brukar det ju gå till
Ett bud som på Hilleröd-tiden är väl ett flak tyskt öl och en flaska Grants. Hoppas bilen får ett bra hem. Synd att du säljer, bilen "klär" dig. Var hamnade 75:an med de fina stolarna?
_________________ Magnus Bengtsson |
||||
|
Re:
Vi får väl se om inte Svensson slantar upp så snart han får sålt Porkern...
Annars lär jag behålla bilen och skruva ihop den. Det är ju vad jag egentligen vill, jag har bara svårt att få ihop tid och motivation. Sjuttiofemman hamnade hos killen som jag köpte den här bilen av. Bertonen alltså. Dess vidare öde är för mig okänt. Stolarna hamnade väl hos Mårup? |
||||
|
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||
|
Re:
Jo, det ligger väl något i det. Samt att jag skruvat mig fördärvad på den. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
7681 besök totalt |