Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Gruppköp, bromsskivor 2-pcs finns i olika dimensioner
3437 besök totalt
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
S: Gruppköp, bromsskivor 2-pcs finns i olika dimensioner

Ska ta hem ett gäng bromsskivor från USA i en kompis kontainer (låg frakt kostnad). Är någon här intresserad av gruppköp?

Nya USA tillverkade kvalitets utbytes bromsskivor passande Brembo/Stoptech klockor (hubbar), hubbar ej inkluderade.



Finns i strl.
328x28 (54 slitbanehöjd) pris 1700 SEK/st inkl. moms & tull
332x32 (54 slitbanehöjd) pris 1800 SEK/st inkl. moms & tull
355x32 (54 slitbanehöjd) pris 1900 SEK/st inkl. moms & tull

Ritningar på BREMBo:s skivor finns på http://www.prosystembrakes.com/brembodisc.htm

Fraktkostnad ca 150 SEK/st.

Ev. frakt från Uppsala/Linköping tillkommer.

Betalning bör vara någon del (1/3) som förskott och resten vid leverans.

Kontainern lastas om 2 veckor dvs jag kommer beställa senast den 8/3.
Båtfrakt ca 4 veckor dvs leverans kan ske först om 7-9 veckor.

PM:a era kontaktuppgifter vid intresse.
Alt. finns jag kvällstid på 0707 56 29 76

/Joachim
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



Fasiken vad billigt det har blivit då,jag betalade ju nästan det dubbla förra året

Ska nog ha en till uppsättning framskivor.. kanske bak med om jag orkar bygga om där med..

återkommer inom kort med en beställning.

mvh Evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
Evers,
Flygfrakt sist och idag lägre Dollar kurs plus att jag nu får ännu bättre priser. Kommer beställa minst 6 par skivor förhoppningsvis kan priser bli ännu lägre vid ännu större kvantitet. Givetvis kommer det isåfall också er tillgodo...

/J
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
2-dagar kvar innan beställningen går iväg.
Dessa dimensioner är vad som finns varken mer eller mindre...

/Jocke
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
Tre helnöjda rejsa "polare" har nu fått sina skivor levererade, dock ca 4 veckor försenade p.g.a. av båtbrist. Ja, det har jag aldrig hört förut men verkar vara fakta.

Det finns fortfarande en "rejsa-lirare" som inte hämtat/betalat. Det vore ju synd om de skulle ligga och rosta... Hör av dig, (du vet vem du är...

För alla andra kan jag uppmuntra att det kommer finnas nya tillfällen till gruppköp under hösten. Priser enl. tidigare med reservation för leverantörsändring...

PM:a vid intresse.

/Jocke
Citera
SirSteve
Huskvarna
Här sen Aug 2006
Inlägg: 97



Kan bara instämma i att dom ser mkt bra ut... thumbs up

Priset är de ju inget fel på heller!

_________________
Stefan Stolpe
Citera
Modj No1
Grästorp
Här sen Maj 2007
Inlägg: 20



Blir de aktuellt i höst med så är jag intresserad.

/Lars G.

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Supramannen

Här sen Feb 2003
Inlägg: 11515



Finns det kvar några..?

_________________
Mvh/Rickard Cornacchini
Porsche 997 RSR GT2
Citera
zlobo
växjö
Här sen Maj 2004
Inlägg: 313



ja e ochså intresserad om det blir en vända i höst

_________________
________________________________________

Slobodan Kostic
www.kostic.nu

Spons BSR KRB EAAB Peter G
Citera
Henrik Sirath
Kävlinge
Här sen Feb 2007
Inlägg: 220



Är oxå intresserad!

_________________
Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2
NS 7.28.4 BTG (Golf GTI)
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
Jag har inga hemma på lager (såvida det paret 355x32 som beställts hämtas ut)...
Men som sagt allt beställs direkt från tillverkare efter er förfrågan.

Jag kontaktar er som visat intresse vid nästa beställning, ni får gärna PM:a era kontakt uppgifter. Skriv också när ni senast måste ha era skivor.

Ev. kan tillverkningsritningar och/eller tillverkning av hubbar också ombesörjas.

/Jocke
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
Eftersom en Rejsa medlem inte är seriös i sina affärsuppgörelser finns nu ett par 355x32 för omgående leverans. Priser enl. Ovan dvs 4200:- paret.
Först ut gäller! PM:a vid intresse

Mvh
Jocke
Citera
Mange K
stockholm/järfälla
Här sen Apr 2005
Inlägg: 3393



finns dom kvar?

_________________
M @ g n u s k @ l i n

Golf sportscombi
Skoda Kodiaq sportline
Skoda octavia Rs mk3
Citera
N-Joy Motorsport
Linköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 256


Trådstartare
outlösta 355 skivor är sålda.
/J
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Kommer detta bli aktuellt igen?

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
SÄLJES
S: Gruppköp, bromsskivor 2-pcs finns i olika dimensioner
3437 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande