| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Gruppköp, bromsskivor 2-pcs finns i olika dimensioner
|
3437 besök totalt |
|
Ska ta hem ett gäng bromsskivor från USA i en kompis kontainer (låg frakt kostnad). Är någon här intresserad av gruppköp? Nya USA tillverkade kvalitets utbytes bromsskivor passande Brembo/Stoptech klockor (hubbar), hubbar ej inkluderade.
Finns i strl. 328x28 (54 slitbanehöjd) pris 1700 SEK/st inkl. moms & tull 332x32 (54 slitbanehöjd) pris 1800 SEK/st inkl. moms & tull 355x32 (54 slitbanehöjd) pris 1900 SEK/st inkl. moms & tull Ritningar på BREMBo:s skivor finns på http://www.prosystembrakes.com/bremb Fraktkostnad ca 150 SEK/st. Ev. frakt från Uppsala/Linköping tillkommer. Betalning bör vara någon del (1/3) som förskott och resten vid leverans. Kontainern lastas om 2 veckor dvs jag kommer beställa senast den 8/3. Båtfrakt ca 4 veckor dvs leverans kan ske först om 7-9 veckor. PM:a era kontaktuppgifter vid intresse. Alt. finns jag kvällstid på 0707 56 29 76 /Joachim |
|
Fasiken vad billigt det har blivit då,jag betalade ju nästan det dubbla förra året
Ska nog ha en till uppsättning framskivor.. kanske bak med om jag orkar bygga om där med.. återkommer inom kort med en beställning. mvh Evers _________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
|
Evers,
Flygfrakt sist och idag lägre Dollar kurs plus att jag nu får ännu bättre priser. Kommer beställa minst 6 par skivor förhoppningsvis kan priser bli ännu lägre vid ännu större kvantitet. Givetvis kommer det isåfall också er tillgodo... /J |
|
Tre helnöjda rejsa "polare" har nu fått sina skivor levererade, dock ca 4 veckor försenade p.g.a. av båtbrist. Ja, det har jag aldrig hört förut men verkar vara fakta.
Det finns fortfarande en "rejsa-lirare" som inte hämtat/betalat. Det vore ju synd om de skulle ligga och rosta... Hör av dig, (du vet vem du är...
För alla andra kan jag uppmuntra att det kommer finnas nya tillfällen till gruppköp under hösten. Priser enl. tidigare med reservation för leverantörsändring... PM:a vid intresse. /Jocke |
|
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
|
Jag har inga hemma på lager (såvida det paret 355x32 som beställts hämtas ut)...
Men som sagt allt beställs direkt från tillverkare efter er förfrågan. Jag kontaktar er som visat intresse vid nästa beställning, ni får gärna PM:a era kontakt uppgifter. Skriv också när ni senast måste ha era skivor. Ev. kan tillverkningsritningar och/eller tillverkning av hubbar också ombesörjas. /Jocke |
![]() |
SÄLJES
|
3437 besök totalt |