Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9611 besök totalt |
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||
|
||||||||
Re:
ULC508, PB, BMW M3 CSL, LGRÅ, 200309, I TRAFIK, 050711, H.M. KONUNG CARL XVI GUSTAF, DROTTNINGHOLM. ![]() Han har väl tid med sånt nu när dottern tagit över "familjeföretaget". ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Fusk å kolla upp regnumret man ska ha koll på att det är kungen om man följer trådarna här på rejsa ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
De har ju faktiskt en del RIKTIGA bilar också (BMW 540, BMW 750 mm) de kanske använder dem ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Ja en Shitburg ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Jo, men jag gissade rätt innan jag kollade regnumret. Det var mer att jag blev överraskad av att den faktiskt var reggad på honom själv. ![]() ![]() [OT] I den lokala annonstidningen så brukar det ofta vara en köper-begagnade-bilar-annons med en bild på en äldre brittisk sportbil och undertecknad med "Carl Gustaf, Drottningholm". Jag är ruskigt nyfiken på hur många Carl Gustaf det finns på Drottningholm. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
På riktigt? ![]() |
||||||||
Tydligen så hängde inte SÄPo med tempot så en av instruktörerna i H.M Konungens grupp fick köra bilen med SÄPo som passagerare
![]() Men H.M Konungen klarade ideallinjekörningen väldigt bra, 75 poäng vilket var samma resultat som Prins Filip. ![]() |
||||||||
Re:
Härligt att höra att våra skattepengar äntligen går till ett vettigt ändamål ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mer M5 till Säpo ![]() |
||||||||
Jag hade nöjet att åka med som Beifahrer i en 997 RS.
Här kommer några bilder. ![]() Incheckning på hotellet på vägen ned. ![]() Porsche bakdelar ![]() Masserade Mercor ![]() Jodu 6,3 liter ![]() Jag är lite svag för Mercor. ![]() Farlig kurva efter Swedenkreuz. Ha, ha, det finns väl ungefär 71 styck farliga kurvor. ![]() När såg du en Apollo Gumpert och en Carrera GT på samma bild sist? Båda lät helt fantastiskt underbart. ![]() Vingar stora som soffbord. Hur f-n kan man regga in en sån bil frågade jag. Allt går, det är en fråga om pengar och bra kontakt med TuV fick jag till svar. ![]() Prinsen ![]() Kungen, numera Kung av Ringen. Huruvida han fick plats med kronan under hjälmen fick vi aldrig reda på? ![]() _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||||
Re:
Haha, men Säpo kanske inte har så stor erfarenhet av ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 9611 besök totalt |