| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Bilder från Scuderia Hanseat 6 till 8 sept!
|
1, 2, 3 >> 6 besök senaste veckan (9640 totalt) |
|
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
ULC508, PB, BMW M3 CSL, LGRÅ, 200309, I TRAFIK, 050711, H.M. KONUNG CARL XVI GUSTAF, DROTTNINGHOLM.
Han har väl tid med sånt nu när dottern tagit över "familjeföretaget".
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
|
Re:
Fusk å kolla upp regnumret man ska ha koll på att det är kungen om man följer trådarna här på rejsa
|
||||||||
|
Re:
De har ju faktiskt en del RIKTIGA bilar också (BMW 540, BMW 750 mm) de kanske använder dem
|
||||||||
|
Re:
Ja en Shitburg :woot:
|
||||||||
|
Re:
Jo, men jag gissade rätt innan jag kollade regnumret. Det var mer att jag blev överraskad av att den faktiskt var reggad på honom själv. [OT] I den lokala annonstidningen så brukar det ofta vara en köper-begagnade-bilar-annons med en bild på en äldre brittisk sportbil och undertecknad med "Carl Gustaf, Drottningholm". Jag är ruskigt nyfiken på hur många Carl Gustaf det finns på Drottningholm. [/OT]
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
|
Re:
På riktigt?
|
||||||||
|
Tydligen så hängde inte SÄPo med tempot så en av instruktörerna i H.M Konungens grupp fick köra bilen med SÄPo som passagerare
Men H.M Konungen klarade ideallinjekörningen väldigt bra, 75 poäng vilket var samma resultat som Prins Filip. |
||||||||
|
Re:
Härligt att höra att våra skattepengar äntligen går till ett vettigt ändamål
Mer M5 till Säpo
|
||||||||
|
Jag hade nöjet att åka med som Beifahrer i en 997 RS.
Här kommer några bilder.
Incheckning på hotellet på vägen ned.
Porsche bakdelar
Masserade Mercor
Jodu 6,3 liter
Jag är lite svag för Mercor.
Farlig kurva efter Swedenkreuz. Ha, ha, det finns väl ungefär 71 styck farliga kurvor.
När såg du en Apollo Gumpert och en Carrera GT på samma bild sist? Båda lät helt fantastiskt underbart.
Vingar stora som soffbord. Hur f-n kan man regga in en sån bil frågade jag. Allt går, det är en fråga om pengar och bra kontakt med TuV fick jag till svar.
Prinsen
Kungen, numera Kung av Ringen. Huruvida han fick plats med kronan under hjälmen fick vi aldrig reda på?
_________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||||
|
Re:
Haha, men Säpo kanske inte har så stor erfarenhet av Undrar om BMW gladeligen kostnadsfritt lånade ut M3an till prinsen?
|
||||||||
![]() |
Nürburgring
Bilder från Scuderia Hanseat 6 till 8 sept!
|
1, 2, 3 >> 6 besök senaste veckan (9640 totalt) |