| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Banskissdekaler av svenska banor?
|
26458 besök totalt |
|
|
||||||
|
Re:
Borde den inte vara skalaenlig då? Dvs lite större än tex Gotland Ring?
|
||||||
|
Re:
Vansinnig logga
|
||||||
|
|
||||||
|
Riktigt häftigt ju!
Håller med Dennis! Ibland är man trög..och tydligen även helt blind..
Men för att gå tillbaks till ämnet, "Banskissdekaler av svenska banor", är det någon som har banorna här ovan (gärna plus de som saknas) i större upplösning...eller ännu bättre som vektorgrafik? _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Det ska ju vara "lite" kryptiskt. Om ringen-dekalen väcker många frågor så är det nog många som skulle av denna loggan!
_________________ H e n r i k P i h l |
||||||
|
Re:
Hatten av för denna logga. Kanske något att göra som enkel dekal, hehe.
Kolla med meldert som håller på med dekalerna och har funderat lite på olika storlekar. Och han har ju fler skisser än de som används i "loggan". Men jag antar att meldert återkommer i tråden, eller på annat sätt, när han känner sig klar med grejorna. Ha det bra på Knutan, Pär... för jag antar att du skall dit .
_________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 Saab 9-3 -07 |
||||||
|
Re:
Har redan skickat ett PM till honom. Får se vad han säger.. ..om han säger något..
Jodå..Knutan är definitivt inplanerad inför helgen..fattas bara annat.. Frågan är bara hur det går med vädret? Ser inte jättebra ut.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
|
Re:
Tänk bara på att för puritanisterna får du inte sätta den på bilen förrän du kört alla banorna
||||||
|
Sorry grabbar för den usla uppdateringen i denna tråd.
Jag har haft mycket annat för mig, men nu jobbar jag vidare med saken. Hoppas kunna lägga upp en liten sajt för beställning inom de närmaste veckorna. _________________ Mattias Meldert |
||||||
|
Re:
Vi är såååå otroligt sura på dig, Mattias....
Allra helst nu när säsongen är slut/närmar sig slut och vi vill skryta i garaget, hehe. Jobba på!
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Banskissdekaler av svenska banor?
|
26458 besök totalt |