Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 3 besök senaste veckan (26384 totalt) |
|
||||||
Re:
Borde den inte vara skalaenlig då? Dvs lite större än tex Gotland Ring? ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
![]() Vansinnig logga ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Riktigt häftigt ju!
![]() Håller med Dennis! Ibland är man trög..och tydligen även helt blind.. ![]() Men för att gå tillbaks till ämnet, "Banskissdekaler av svenska banor", är det någon som har banorna här ovan (gärna plus de som saknas) i större upplösning...eller ännu bättre som vektorgrafik? _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
Re:
Det ska ju vara "lite" kryptiskt. Om ringen-dekalen väcker många frågor så är det nog många som skulle ![]() ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Re:
Hatten av för denna logga. Kanske något att göra som enkel dekal, hehe. ![]()
Kolla med meldert som håller på med dekalerna och har funderat lite på olika storlekar. Och han har ju fler skisser än de som används i "loggan". Men jag antar att meldert återkommer i tråden, eller på annat sätt, när han känner sig klar med grejorna. Ha det bra på Knutan, Pär... för jag antar att du skall dit ![]() _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||
Re:
Har redan skickat ett PM till honom. Får se vad han säger.. ..om han säger något.. ![]() Jodå..Knutan är definitivt inplanerad inför helgen..fattas bara annat.. Frågan är bara hur det går med vädret? Ser inte jättebra ut.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
Re:
Tänk bara på att för puritanisterna får du inte sätta den på bilen förrän du kört alla banorna ![]() _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||
Sorry grabbar för den usla uppdateringen i denna tråd.
Jag har haft mycket annat för mig, men nu jobbar jag vidare med saken. Hoppas kunna lägga upp en liten sajt för beställning inom de närmaste veckorna. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||
Re:
Vi är såååå otroligt sura på dig, Mattias.... ![]() Allra helst nu när säsongen är slut/närmar sig slut och vi vill skryta i garaget, hehe. Jobba på! ![]() _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 3 besök senaste veckan (26384 totalt) |