Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld!
1, 2   >>
5297 besök totalt
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Såld!

Röd stol som skulle användas till bilspel. Blir nu inte av då Logitech MOMo Force såldes.

Stolen är lätt, vill minnas 6,7 kg. Uttag för 5-6 punktsbälte. Rätt smal och i nyskick. Mått finns.

Finns även ett underrede till VW Golf Polo Lupo Seat Ibiza med säkerhetbältsfäste. Inställbart i höjd och längd.

Stol 2000:-


Har två MOMo rattar C36 och C38 youngtimer look. Annons på Blocket, sök "mirage".



_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
flopp
Anderslöv
Här sen Aug 2005
Inlägg: 89



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt

gegge skrev:
oanvänd röd stol som skulle användas till bilspel. Blir nu inte av. Kan även sälja Logitech MOMo Force, den röda med skinnratt. Fungerar även till PS2. Perfekt kombination om man kan svetsa ihop en snygg ställning i 2" rör.

PS. Stolen är MYCKET lätt, vill minnas 6,7 kg. Finns även ettt underrede till VAG Golf, Polo, Lupo, Ibiza med säkerhetbältsfäste. Inställbart i höjd och längd, men inte färdigt. Behöver bara borra montreringshål.

Stol 2500:-
Ratt 1000:-

Paket 3000:- eller bud.

Har ett par MOMo rattar som säljes för 200:- styck. Plus en fin för 500:-. OMP:n är ny och kostar dubbelt.







Hej!
Jag tar momo ratten som är näst längst ner!
mikael.thornqvist@hedbergs.se skicka ett mail så får du telenummer, bor i Malmö så vi kan nog träffas smidigt!

Edit!
Är det tillbehörande nav på den fina OMP ratten (ser ut så på bild) och om den passar porche 944 turbo -86 så tar jag den istället för utsatt pris 500: -

_________________
Mikael Sköldeborn
Porsche 951
Porsche 996 C2 X51
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt

gegge skrev:
Har ett par MOMo rattar som säljes för 200:- styck. Plus en fin för 500:-. OMP:n är ny och kostar dubbelt.


Jag tar denna, för du kan skicka?
Ring mig på 0737-168502 eller maila: karl.birgander@softhome.net

550 inkl frakt?



EDIT: Missförstånd från min sida först.

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
flopp
Anderslöv
Här sen Aug 2005
Inlägg: 89



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt

Karl Birgander skrev:
gegge skrev:
Har ett par MOMo rattar som säljes för 200:- styck. Plus en fin för 500:-. OMP:n är ny och kostar dubbelt.


Jag tar denna, för du kan skicka?
Ring mig på 0737-168502 eller maila: karl.birgander@softhome.net

550 inkl frakt?



EDIT: Missförstånd från min sida först.


Eiy killen =)
Den har jag paxat kompis, läs ovanstående inlägg från mig (om inte omp ratten passar med rattnav komplett för 500 pix så tar jag den du hugger på nu!)

Flopp = emm

_________________
Mikael Sköldeborn
Porsche 951
Porsche 996 C2 X51
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt

flopp skrev:
Eiy killen =)
Den har jag paxat kompis, läs ovanstående inlägg från mig (om inte omp ratten passar med rattnav komplett för 500 pix så tar jag den du hugger på nu!)

Flopp = emm


Ahh...
Jag glömde läsa näst längst ner....

Tar inte mikael den, så tar jag den.
Tar mikael den, så tar jag den nedersta.

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
flopp
Anderslöv
Här sen Aug 2005
Inlägg: 89



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + MOMo Force PC-ratt

Karl Birgander skrev:
flopp skrev:
Eiy killen =)
Den har jag paxat kompis, läs ovanstående inlägg från mig (om inte omp ratten passar med rattnav komplett för 500 pix så tar jag den du hugger på nu!)

Flopp = emm


Ahh...
Jag glömde läsa näst längst ner....

Tar inte mikael den, så tar jag den.
Tar mikael den, så tar jag den nedersta.


Snygg bil du har förresten Karl

_________________
Mikael Sköldeborn
Porsche 951
Porsche 996 C2 X51
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Momo Course såld till en trevlig 951 ägare.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Alen
Karlskrona
Här sen Jun 2005
Inlägg: 11



Hej!
OPM ratten, vad har den för diameter? Jag antar at den passar på MOMo nav?

Mvh
Alen

_________________
Alen Dobrila
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Ledsen, helt missat tråden. OMP:n har en diameter på 36 cm och är till salu om du är intressearad. Passar MOMo nav. Har ett Airbagnav från Momo till Golf III och Seat Ibiza.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Alen
Karlskrona
Här sen Jun 2005
Inlägg: 11



Hej!

Har den ett djup från navet till ratten om du förstår vad jag menar. Jag har en platt idag och skulle vilja he en med din diameter men gärna att den har ett djupå 4-6 cm. Vad vill du ha för den?
Mvh
Alen

_________________
Alen Dobrila
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Uppar...

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 8008



OMP-ratten??
Finns den kvar??

Är intresserad av den.
Sitter det nav på?

Du har PM!

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1837



Re: S: MOMo Mirage glasfiberstol FIA + OMP ratt

gegge skrev:
Finns även ett underrede till VW Golf Polo Lupo Seat Ibiza med säkerhetbältsfäste. Inställbart i höjd och längd.

Pris och bilder på ett sådant låter intressant.

_________________
Peter Karlsson
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Underredet får du för en symbolisk peng, jobbet med frakten är lite dyrare.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
OMP ratt såld.

Stol med underrede kvar. Väger 6,2 kg

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
ILiveToRide
Skogen, utanför Grängesberg.
Här sen Dec 2003
Inlägg: 2232



För vilka mått på person passar stolen?
Någon bild på underredet?

Kan vara intresserad av både och.

_________________
Thorbjörn Nilsson
Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95)
Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Nytt pris på stolen: 1500:-

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

gegge skrev:
Nytt pris på stolen: 1500:-
Du bor i Karlskrona? Slå mig en signal på 0706907217 så kan jag kanske komma o kika på stolen? EDIT: Läste fel...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Silverglantz
Vendelsö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 159



Sista Momoratten i första inlägget... finns den kvar?

0733-685277 nås jag på

_________________
Mattias Silverglantz
Citera
gegge
Malmö
Här sen Nov 2006
Inlägg: 431


Trådstartare
Re:

Silverglantz skrev:
Sista Momoratten i första inlägget... finns den kvar?

0733-685277 nås jag på


Ja den finns kvar. Dock inte i toppskick. Sömmen på baksidan har släppt. Fås mot symbolisk summa + frakt.

_________________
Fredrik Torkildsen

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
Modig
Anderstorp
Här sen Jul 2006
Inlägg: 45



finns underedet kvar?

Bild?

_________________
Daniel Modig
Citera
SÄLJES
Såld!
1, 2   >>
5297 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande