Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stol, R-däck mm
1, 2   >>
5325 besök totalt
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
S: Stol, R-däck mm

Har blitt av med bilen men följande finns fortfarande tillsalu.

Hela schussler pakete dvs front och bak kjol skärmbreddarna och vingen säljes i ett paket. Pris 6000:- har inget belägg för det men skulle tippa på ända exet i Sverige!

7X15 tums alufälg 108/4 ET30 med R-däck 205/50 Toyo 2000:-

Sparco Rev stol Svart i kanon skick! 2000:- SÅLD!!!!!!!!

Aero kjolar (dom mellan hjulhusen) till nyare og900 500:- SÅLDA!!!!!

Airflow skärmbreddare NYA med intruktion och fästen! 500:-

Jag och grejorna finns i Nybro och jag nås med PM lr per telefon 0703913211
och även mail: rolfssonjon@johndeere.com

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Chef richard
Köpenhamn
Här sen Mar 2007
Inlägg: 4



r-däck

Hej

undrar hur mycket det är kvar på däcken som du har till salu??

mvh

richard

_________________
Richard Sjölin
Citera
Chef richard
Köpenhamn
Här sen Mar 2007
Inlägg: 4



r-däck

Hej

undrar hur mycket det är kvar på däcken som du har till salu??

mvh

richard

_________________
Richard Sjölin
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Mycket kvar på möstert, har inte gått många varv på banan då bilen ståt still hela året.
Men kan kolla mer noga under morgondagen

mvh

_________________
Jon Rolfsson
Citera
hansbengtsson
Eslöv
Här sen Dec 2004
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Hej,

kan du maila bilder?

mvh/Hans

hans.bengtsson@join.se

_________________
Hans E. Bengtsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Här kommer en bild på hur fälgarna ser ut






(klick bara)

Mätte även mönsterdjupet på däcken och de är närmare 4 mm kvar på dom!

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Fredrik Fogelberg
Karlstad
Här sen Mar 2004
Inlägg: 144



hej om du inte har sålt hjulen kan du tänka dej att sälja däcken löst? pris i så fall?

_________________
aha??
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Fredrik Fogelberg skrev:
hej om du inte har sålt hjulen kan du tänka dej att sälja däcken löst? pris i så fall?


i första hans så vill ja sälja dom komplett men hör av mig om de blir aktuellt att sälja dom var för sig

mvh

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
uppsidejsi

_________________
Jon Rolfsson
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86



Re:

Jon_R skrev:
uppsidejsi


du har mail.

_________________
johan lindholm
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
upp

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Upp

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Nu nalkas våren så de kan kanske smaka med en uppsättning R-Däck på fälg!
/ Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Jon_R skrev:
Nu nalkas våren så de kan kanske smaka med en uppsättning R-Däck på fälg!
/ Jon


Fälgarna har jag ingen nytta av, däremot däcken...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Jon_R skrev:
Nu nalkas våren så de kan kanske smaka med en uppsättning R-Däck på fälg!
/ Jon


Fälgarna har jag ingen nytta av, däremot däcken...


Ge mig ett bud du får fälgarna liksom på köpet

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Tusing?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Tusing?


Nja de va väll lite i underkant då dom knappt är använda så testa igen

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Micaelaman
Vallentuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 161



Vad är det för modell på däcken? Ser inte ut som 888:or. eller?

_________________
Micael Åman

Petrolhead and all around nice guy
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

RA-1 är det.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Jon_R skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Tusing?


Nja de va väll lite i underkant då dom knappt är använda så testa igen


Var de inte slitna däcken?
Fälgarna har jag som sagt ingen användning av. De tar ju bara plats i förrådet och kostar att kränga av däcken från.
Plus strulet med att sälja dem om man skulle få för sig det.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Jon_R skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Tusing?


Nja de va väll lite i underkant då dom knappt är använda så testa igen


Var de inte slitna däcken?
Fälgarna har jag som sagt ingen användning av. De tar ju bara plats i förrådet och kostar att kränga av däcken från.
Plus strulet med att sälja dem om man skulle få för sig det.


Som ja sa fälgarna får du på köpet har ingen användning av dom och räknar inte med att få nått för dom heller så ja därför hänger dom med däcken
Så va kan du ge om ja är så snäll att levererar dom till K-krona?

/ Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
SÄLJES
S: Stol, R-däck mm
1, 2   >>
5325 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande