| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stol, R-däck mm
|
5325 besök totalt |
|
S: Stol, R-däck mm
Har blitt av med bilen men följande finns fortfarande tillsalu. Hela schussler pakete dvs front och bak kjol skärmbreddarna och vingen säljes i ett paket. Pris 6000:- har inget belägg för det men skulle tippa på ända exet i Sverige! 7X15 tums alufälg 108/4 ET30 med R-däck 205/50 Toyo 2000:- Sparco Rev stol Svart i kanon skick! 2000:- SÅLD!!!!!!!! Aero kjolar (dom mellan hjulhusen) till nyare og900 500:- SÅLDA!!!!! Airflow skärmbreddare NYA med intruktion och fästen! 500:- Jag och grejorna finns i Nybro och jag nås med PM lr per telefon 0703913211 och även mail: rolfssonjon@johndeere.com mvh Jon _________________ Jon Rolfsson |
||||||
|
_________________ Hans E. Bengtsson |
||||||
|
Re:
i första hans så vill ja sälja dom komplett men hör av mig om de blir aktuellt att sälja dom var för sig
mvh _________________ Jon Rolfsson |
||||||
|
Re:
Fälgarna har jag ingen nytta av, däremot däcken...
|
||||||
|
Re:
Ge mig ett bud du får fälgarna liksom på köpet
_________________ Jon Rolfsson |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Var de inte slitna däcken? Fälgarna har jag som sagt ingen användning av. De tar ju bara plats i förrådet och kostar att kränga av däcken från.
Plus strulet med att sälja dem om man skulle få för sig det.
|
||||||
|
Re:
Som ja sa fälgarna får du på köpet har ingen användning av dom och räknar inte med att få nått för dom heller så ja därför hänger dom med däcken
Så va kan du ge om ja är så snäll att levererar dom till K-krona? / Jon _________________ Jon Rolfsson |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Stol, R-däck mm
|
5325 besök totalt |
