| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: M3 E30 original Avgassystem
|
1878 besök totalt |
|
K: M3 E30 original Avgassystem
Köpes: Ett BMW original Avgassystem till M3 E30. Helst hela vägen inkl. katt. om intresse finns kan vi byta mot mitt med DTM-blås och annan slutburk. Maila eller ring: 0768-329750 gustav@paulssonsbil.se MVH Gustav _________________ Gustav Stjernberg MINI Cooper S JCW GP 0120 |
||||||
|
Tjena Gustav,
om du har en -88 så undrar jag om du har kat? oavsett så tänkte jag hitta på något med mitt originalsystem med kat. Och helt ny slutburk. Vad har du får något, ett originalsystem (med eller utan kat.?) och DTM pipor på annan slutburk? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Han kan mycket väl ha kat! Det har jag på min och det är ingen lätt pjäs direkt!
Katen är den lååånga saken du ser längst bort på den högra systemet! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Aha...där ser man! Den där "skruvande-delen" av bilintresset är inte min starka sida.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
|
Re:
Mycket möjligt! Jag har hört talats om SV-sålda bilar (M3) före 88:a som saknar kat, men har aldrig fått det bekräftat! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
För att krångla till det ännu mer så säjer jag att det visst fanns M3E30 -87or med kat. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
|
Re:
Jag har samma uppfattning! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Jag har lite inside info om den bilen och kan kanske berätta mer
Där satt katalysator original på den bilen, men det finns inget krav på att den skall fungera. SÅ på Gustavsbil bakom kat-höljet på det systemet sitter det två raka rör med dämpull runtikring. Den bakre burken är en Supersprint. (om nu inget har ändrats sen jag sålde den för x år sedan). _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||||
|
Hej Johan!
Det kan stämma! om du har tid och lust får du gärna ringa någon dag och berätta mer om din gamla bil. Mitt nummer finns längst upp i tråden. MVH Gustav _________________ Gustav Stjernberg MINI Cooper S JCW GP 0120 |
||||||
|
Re:
Tjena Gustav, Jag skall göra ett försök men lovar inget :-) Dröjer det för länge så släng ett PM till mig. _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||||
|
Re:
Jag också, min gamla svensksålda -87:a hade katalysator original. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
SÄLJES
K: M3 E30 original Avgassystem
|
1878 besök totalt |

