|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

22 Sep 2007 07:53
Senast ändrad av mäcen, 21 Apr 2008 21:21, ändrad totalt 8 gånger
S: Mazda MX-3 2.5L V6 -93 *SÅLD*
Dags att sälja min bruksbil/rejsbil med 2.5L V6 på 170hk och 220Nm. Tjänstevikt 1220kg.
- Kamrem och vattenpump bytt vid motorbytet för 3000mil sedan.
- olja och oljefilter bytt två gånger per år. Kommer byta igen innan bilen säljs.
- Besiktigad i mars 2007 utan några anmärkningar, och med beröm om skicket på bilen med tanke på sin ålder
- Skatt betald till och med hösten 2008.
- Samtliga besiktningspapper samt kvitton på inköp finns.
- Front, huv och framskärmar omlackerade samt kylare bytt april 2007, efter en
liten incident med ett rådjur.
- odubbade Dunlop-vinterdäck på original MX-3 flower-power-fälgar.
- 16700 mil
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

01 Okt 2007 06:52
Upp.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

10 Okt 2007 21:11
Senast ändrad av mäcen, 29 Jan 2008 21:59, ändrad totalt 1 gång
opp.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

17 Okt 2007 20:51
Fortfarande till salu. Har tre bilar, måste bli av med en och tyvärr får det bli MX-3:an.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

31 Okt 2007 15:42
Upp.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327

08 Nov 2007 21:39
Kom igen nu gott folk, sjukt trevlig bil!!!
_________________ Philip George
|
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9014

08 Nov 2007 21:47
Re:
| Lupos3l skrev: | Kom igen nu gott folk, sjukt trevlig bil!!!  |
Fast inte så snabb i Superstage
_________________ Martin Öberg
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

08 Nov 2007 21:49
Bilen är snabb, men inte föraren.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327
_________________ Philip George
|
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629

08 Nov 2007 21:56
om föraren är för snabb för bilen blir bilen långsam, tyvärr.
Eller hur Mäcen.
_________________ Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

08 Nov 2007 21:59
Javisst ja, så är det ju förstås.
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009
Trådstartare

29 Jan 2008 22:11
Våren är snart här. Varför inte köpa en MX-3:a med V6:a som får människor att tro att man har en V12 eller att det är tio motorcyklar som är ute och åker?
_________________ Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|