Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Mazda MX-3 2.5L V6 -93 *SÅLD*
2466 besök totalt
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
S: Mazda MX-3 2.5L V6 -93 *SÅLD*

Dags att sälja min bruksbil/rejsbil med 2.5L V6 på 170hk och 220Nm. Tjänstevikt 1220kg.

- Kamrem och vattenpump bytt vid motorbytet för 3000mil sedan.
- olja och oljefilter bytt två gånger per år. Kommer byta igen innan bilen säljs.
- Besiktigad i mars 2007 utan några anmärkningar, och med beröm om skicket på bilen med tanke på sin ålder
- Skatt betald till och med hösten 2008.
- Samtliga besiktningspapper samt kvitton på inköp finns.
- Front, huv och framskärmar omlackerade samt kylare bytt april 2007, efter en
liten incident med ett rådjur.
- odubbade Dunlop-vinterdäck på original MX-3 flower-power-fälgar.
- 16700 mil


_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Upp.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
opp.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Fortfarande till salu. Har tre bilar, måste bli av med en och tyvärr får det bli MX-3:an.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Upp.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327



Kom igen nu gott folk, sjukt trevlig bil!!!

_________________
Philip George
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9014



Re:

Lupos3l skrev:
Kom igen nu gott folk, sjukt trevlig bil!!!


Fast inte så snabb i Superstage

_________________
Martin Öberg
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Bilen är snabb, men inte föraren.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327



Re:

obizzz skrev:
Lupos3l skrev:
Kom igen nu gott folk, sjukt trevlig bil!!!


Fast inte så snabb i Superstage


Hehe,, beror nog helt på föraren

_________________
Philip George
Citera
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 1629



om föraren är för snabb för bilen blir bilen långsam, tyvärr.
Eller hur Mäcen.

_________________
Lennart Pettersson
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
- Mahatma Gandhi
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Javisst ja, så är det ju förstås.

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004
Inlägg: 2009


Trådstartare
Våren är snart här. Varför inte köpa en MX-3:a med V6:a som får människor att tro att man har en V12 eller att det är tio motorcyklar som är ute och åker?

_________________
Marcus Svensson
Mazda RX-7 -95
Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
SÄLJES
S: Mazda MX-3 2.5L V6 -93 *SÅLD*
2466 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande