| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Kul reklamfilm.
|
2133 besök totalt |
|
Kul reklamfilm.
Är du självmordterrorist?? Välj då en annan bil
Kolla själv: http://www.youtube.com/watch?v=arfNo _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Reklamen för den Polon är gammal som gatan och lika så denna reklamfilm. Men det e skitsamma!
Hur som helst blev det ett jäkla liv på media när denna läckte ut och de som gjort reklamfilmen för Polo hävdade att detta inte var ett av deras verk (antagligen för att rädda sitt eget arsle). Kommer tyvärr inte ihåg hur historien slutade. Minns bara att det var stora rubriker i de flesta tidningar. Själv tycker jag att reklamfilmen är genial och tycker mest att det är löjligt om den nu blev bannad. _________________ David Olsson |
||||
|
Re:
_________________ /Kristian Elisson |
||||
|
Har svårt att se det roliga med filmer som anspelar på mord och terror.
Visst, när det är fejkade filmer som anspelar på sex och humor är en sak, men när det handlar om människors livsöden och död och förintelse så skrattar i alla fall inte jag.. _________________ Henrik Troeng |
||||
|
Re:
Det var som en bilreklam du skulle se den! Men det är klart ska man se det negativa ia llt så går ju det med..... Jag ser den som en kul reklam och den driver med de dumma individerna. De stackars filurerna som inte fattade att bilen är för säker för att pyssla med deras aktiviteter. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
Re:
Tycker inte att jag är speciellt negativ som person, men jag hade lite svårt att se humorn i samband med självmordsbombare. Nåväl, låt oss inte älta det mer.
_________________ Henrik Troeng |
||||
![]() |
Bilder o videos
Kul reklamfilm.
|
2133 besök totalt |