Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stol OMP Big. - SÅLD...
3032 besök totalt
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
S: Stol OMP Big. - SÅLD...

Svart.
Tillverkad 2004.
obetydligt använd, nyskick!

Mått osv går att hitta här:
http://www.trendab.se/default.aspx

Pris: 3300kr

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
Ingen som behöver en bra stol??

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
Finns fortfarande kvar.

Priset går att justera lite...

/Björn

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
... Finns fortfarande kvar...

/Björn

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
The_Alchemyst
Karlshamn
Här sen Nov 2005
Inlägg: 22



*upplysning* står inga mått för omp big stol eller så hittar jag dom inte iaf

_________________
Carl-Henric . Svensson
BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt
Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
Här är måtten:




Perfekt för den som behöver en lite bredare stol, efter helgerna...

/Björn

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
Rell
Hörby
Här sen Aug 2007
Inlägg: 4



Hej vilken färg har den

_________________
Roger Westerlund
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
Svart.

God Hjul!

/Björn

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
Rell
Hörby
Här sen Aug 2007
Inlägg: 4



ja är intreserad av den men hur får man den till skåne

_________________
Roger Westerlund
Citera
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978


Trådstartare
Stolen är nu såld.

Mvh Björn

_________________
Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
Citera
SÄLJES
S: Stol OMP Big. - SÅLD...
3032 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande