|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

02 Nov 2007 14:27
Senast ändrad av axe, 26 Dec 2007 18:32, ändrad totalt 1 gång
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

11 Nov 2007 18:00
Ingen som behöver en bra stol??
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

05 Dec 2007 12:52
Finns fortfarande kvar.
Priset går att justera lite...
/Björn
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

22 Dec 2007 20:12
... Finns fortfarande kvar...
/Björn
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
The_Alchemyst
Karlshamn
Här sen Nov 2005
Inlägg: 22

22 Dec 2007 22:09
*upplysning* står inga mått för omp big stol eller så hittar jag dom inte iaf
_________________ Carl-Henric . Svensson
BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt
Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

22 Dec 2007 23:13
Här är måtten:
Perfekt för den som behöver en lite bredare stol, efter helgerna...
/Björn
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
Rell
Hörby
Här sen Aug 2007
Inlägg: 4

23 Dec 2007 22:22
Hej vilken färg har den
_________________ Roger Westerlund
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

24 Dec 2007 12:19
Svart.
God Hjul!
/Björn
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
Rell
Hörby
Här sen Aug 2007
Inlägg: 4

25 Dec 2007 21:58
ja är intreserad av den men hur får man den till skåne
_________________ Roger Westerlund
|
axe
Nyköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 978
Trådstartare

26 Dec 2007 18:31
Stolen är nu såld.
Mvh Björn
_________________ Björn Axelsson
Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport
BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing
|
|