Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
1, 2   >>
5216 besök totalt
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*



Fakta:
Toyota MR2 -89
Mittmotor 1,6l, 125hk.
5-växlad manuell låda
tjänstevikt 1160 kg
161XX mil
Nybesiktigad
Tyskimporterad våren -06
Reg.nr. XSZ176

Utrustning:
Elhissar
Elspeglar
Centrallås

Modifieringar:
omlackad i en tuff gul färg, även i dörröppningar och liknande.
16" Keskin KT1 fälgar. 9" bak och 7,5" fram. 225/40-16 bak och 215/40-16 fram.
Kjolpaket, originaltillbehör.
Tonade rutor
Sandtler sportstolar
Schroth fyrpunktsbälten. Original trepunkts finns kvar.
Momo sportratt
Gula Koni-dämpare med Cobra sportfjädrar, 40mm sänkning.
Sebring sportavgassystem utan kat. Registreringsbesiktigad med det systemet och har bara Co 3,5 som avgaskrav.
Breddade bakskärmar
Stålomspunna bromsslangar
Pioneer TS-WX11A baslåda mellan stolarna
Immobilizer

Extra reservdelar/bra att ha
4 besktningsdäck på 14" plåtfälg
1 Yokohama 215-40-16
2 sidorutor
2 backspeglar, svarta
En högerdörrinsida.
originalvinge. Röd.
En extra bakstötfångare. Gul, men tyvärr inte samma gul som bilen.
2 Cobra bakfjädrar

Lite småfix:
Jag körde på ett rådjur med bilen. De plåtdelar som blev skadade är bytta mot fabriksnya delar. Dock syns det att fronten är lite vågig och lacken på fronten och läppen har sprickor.
Det finns repor på höger bakskärm och en buckla på C-stolpen. Fanns där när jag köpte bilen.
En del repor på sidorutorna, nya finns
Sprucken högerbackspegel, nya finns
Missljud i vänster elhiss. Går dock helt upp och helt ner.
Inte omlackad i motorrum eller i bagageutrymmet varken fram eller bak.
Dåligt mönster i däcken
Går inte rent på halvgas ibland. Går alltid bra på tomgång, fullgas och när bilen är kall.

PRIS: 29.000 kr
Frågor besvaras via PM eller telefon, 0733-628025







_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Bilderna funkar inte för en del...

Bättre att ladda upp dom rejsa än att länka till en annan sajt.



_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Re:

Franzén skrev:
Bilderna funkar inte för en del...

Bättre att ladda upp dom rejsa än att länka till en annan sajt.



Skumt. Tack så mycket!

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
Krullert
Västerås omnejd
Här sen Dec 2004
Inlägg: 460



Du är inte ute efter en gammelevo

_________________
Nicklas Jäderlund
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750



Ball AW11! hur är det med diffspärr/broms på dessa?

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Re:

Krullert skrev:
Du är inte ute efter en gammelevo

Ute efter... Nja, egentligen inte. Inte intresserad av att lägga emellan iaf... Har för många bilar redan.

robber skrev:
Ball AW11! hur är det med diffspärr/broms på dessa?

Man tackar! Min har ingen diffbroms men det finns TRD diffbroms till dem på t.ex. www.fensport.co.uk
De har mycket skoj till Toyota. Både motor, bromsar och chassie.

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Nytt pris!

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Våren närmar sig med stormsteg. Eller är den redan här? Hög tid att köpa öppen bil med massor av körglädje!

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Bilder!!!!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Bilder!!!!


Det ligger 7 st bilder i början? Vill du ha fler specifika så skall du nog säga på vad

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Figgz skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Bilder!!!!


Det ligger 7 st bilder i början? Vill du ha fler specifika så skall du nog säga på vad

På min dator hemma syns inga bilder. Bara kryss.
På datorn jag sitter vid nu på jobbet syns inga bilder. Bara kryss.
För jag antar att det inte är kryss han laddat upp...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Figgz skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Bilder!!!!


Det ligger 7 st bilder i början? Vill du ha fler specifika så skall du nog säga på vad

På min dator hemma syns inga bilder. Bara kryss.
På datorn jag sitter vid nu på jobbet syns inga bilder. Bara kryss.
För jag antar att det inte är kryss han laddat upp...


Då var det min dator som hade gamla buffrade bilder, sorry

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12738



Re:

Figgz skrev:
Då var det min dator som hade gamla buffrade bilder, sorry


Hos mig syns också bilderna.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Marcus Gustafsson skrev:
Figgz skrev:
Då var det min dator som hade gamla buffrade bilder, sorry


Hos mig syns också bilderna.


Inte hos mig!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

NU har jag fixat så ni kan se bilderna thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615



Intresserad av att byta mot en halvskabbig Silvia S12?
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Re:

Dude skrev:
NU har jag fixat så ni kan se bilderna thumbs up

Tack, vad du nu gjorde. När jag postade igår funkade alla bilder, och de var inte cache:ade.

Andrew Petrykowski skrev:
Intresserad av att byta mot en halvskabbig Silvia S12?

Nej tack. Har redan minst en bil för mycket.

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Denna bil var ju skitläcker!
om jag bara hade ett ännu större garage och ännu mer pengar... (så hade jag slutat mina dagar som en kuf med 3000 bilar i en lada... )

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Den är så häftig va...
Till och med min vördade Mor på 61 bast blev helsåld på den.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
widell
Jönköping
Här sen Sep 2005
Inlägg: 559


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Denna bil var ju skitläcker!
om jag bara hade ett ännu större garage och ännu mer pengar... (så hade jag slutat mina dagar som en kuf med 3000 bilar i en lada... )

Jag vet. Jag blev helt kär första gången jag såg den.
Hade jag haft plats (och pengar) så hade jag nog behållt den också.

Franzén skrev:
Den är så häftig va...
Till och med min vördade Mor på 61 bast blev helsåld på den.


Jag ger ingen seniorrabatt, tyvärr.

_________________
Alexander Widell
Opel Kadett Coupe -75
Buell XB12S -08
Citera
bullterrier

Här sen Feb 2008
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


finns det något mobil nummer jag kan nå dig på?.
kommer inte fram på det som står i annonsen

Edit: det var jag som hadde klantat mig
hadde fått med en extra siffra
mvh
mikael

_________________
mikael herva
Citera
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
1, 2   >>
5216 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande