| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
|
5216 besök totalt |
|
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
Fakta: Toyota MR2 -89 Mittmotor 1,6l, 125hk. 5-växlad manuell låda tjänstevikt 1160 kg 161XX mil Nybesiktigad Tyskimporterad våren -06 Reg.nr. XSZ176 Utrustning: Elhissar Elspeglar Centrallås Modifieringar: omlackad i en tuff gul färg, även i dörröppningar och liknande. 16" Keskin KT1 fälgar. 9" bak och 7,5" fram. 225/40-16 bak och 215/40-16 fram. Kjolpaket, originaltillbehör. Tonade rutor Sandtler sportstolar Schroth fyrpunktsbälten. Original trepunkts finns kvar. Momo sportratt Gula Koni-dämpare med Cobra sportfjädrar, 40mm sänkning. Sebring sportavgassystem utan kat. Registreringsbesiktigad med det systemet och har bara Co 3,5 som avgaskrav. Breddade bakskärmar Stålomspunna bromsslangar Pioneer TS-WX11A baslåda mellan stolarna Immobilizer Extra reservdelar/bra att ha 4 besktningsdäck på 14" plåtfälg 1 Yokohama 215-40-16 2 sidorutor 2 backspeglar, svarta En högerdörrinsida. originalvinge. Röd. En extra bakstötfångare. Gul, men tyvärr inte samma gul som bilen. 2 Cobra bakfjädrar Lite småfix: Jag körde på ett rådjur med bilen. De plåtdelar som blev skadade är bytta mot fabriksnya delar. Dock syns det att fronten är lite vågig och lacken på fronten och läppen har sprickor. Det finns repor på höger bakskärm och en buckla på C-stolpen. Fanns där när jag köpte bilen. En del repor på sidorutorna, nya finns Sprucken högerbackspegel, nya finns Missljud i vänster elhiss. Går dock helt upp och helt ner. Inte omlackad i motorrum eller i bagageutrymmet varken fram eller bak. Dåligt mönster i däcken Går inte rent på halvgas ibland. Går alltid bra på tomgång, fullgas och när bilen är kall. PRIS: 29.000 kr Frågor besvaras via PM eller telefon, 0733-628025
_________________ Alexander Widell Opel Kadett Coupe -75 Buell XB12S -08 |
||||||
|
Re:
Ute efter... Nja, egentligen inte. Inte intresserad av att lägga emellan iaf... Har för många bilar redan.
Man tackar! Min har ingen diffbroms men det finns TRD diffbroms till dem på t.ex. www.fensport.co.uk De har mycket skoj till Toyota. Både motor, bromsar och chassie. _________________ Alexander Widell Opel Kadett Coupe -75 Buell XB12S -08 |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
På min dator hemma syns inga bilder. Bara kryss. På datorn jag sitter vid nu på jobbet syns inga bilder. Bara kryss. För jag antar att det inte är kryss han laddat upp...
|
||||||
|
Re:
Då var det min dator som hade gamla buffrade bilder, sorry
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
Re:
Tack, vad du nu gjorde. När jag postade igår funkade alla bilder, och de var inte cache:ade.
Nej tack. Har redan minst en bil för mycket.
_________________ Alexander Widell Opel Kadett Coupe -75 Buell XB12S -08 |
||||||
|
Denna bil var ju skitläcker!
om jag bara hade ett ännu större garage och ännu mer pengar... (så hade jag slutat mina dagar som en kuf med 3000 bilar i en lada... )
|
||||||
|
Re:
Jag vet. Jag blev helt kär första gången jag såg den. Hade jag haft plats (och pengar) så hade jag nog behållt den också.
Jag ger ingen seniorrabatt, tyvärr.
_________________ Alexander Widell Opel Kadett Coupe -75 Buell XB12S -08 |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Toyota MR2 -89 *SÅLD*
|
5216 besök totalt |

