| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Biltransportsläp 7000.- SÅLT !!
|
2811 besök totalt |
|
S: Biltransportsläp 7000.- SÅLT !!
Tjena. tänkte kolla om de fanns något intresse av trailern. då jag inte orkar/hinner strula med att bes o bygga om för att passa till Integran. Släpet är ett ombyggt husvangschassi i grunden. det innebär att de står "ombyggt släp" i papperna Total vikten: 1200kg Last vikt: 900kg Lastmått i bred: 172 cm Säljes obes där sitter ny elektronisk påskutningsbroms "ny el" (dock med trassiga nr-skyltsbel) bör passa dom flästa mindre bilar. tar gärna både bilder och mått om någon skulle behöva det. Finns utanför Harlös mitt i skåne 0739-604629 Priset är 7000.- REA 5000.-
_________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||||
|
hur mycket fix är det kvar för besiktning?
Skulle nog passa utmärkt till min ascona! /Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
vad där är o fixas inför bes vet jag inte till 100%
de jag skulle gissa på är bromsar (där sitter nya bakar runt om men har ståt still ett tag nu) o även handbromsen. lite lampor som ska bytas och så inga svåra saker. Hämtas de nu inom kort kan de fås för 5000.- så blir där några kr över till eventuela saker som ska fixas inför bes... Släpet har varit avstält länge enligt vv. men släpet har rullat som "30" släp i småland /gränsen o transpoterat gräsklippare så därför det inte vait påställt på så länge.... Släpet ÄR perffekt för er som har mindre bilar. biligare än så här hittar man nog inte en trailer hur gärna man än vill ? några fler bilder:
_________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||||
|
den är reggad som 80 kärra nu.
bara det att dom hängde på en LGF skylt och sen kört me den så... Total vikten: 1200kg Last vikt: 900kg Lastmått i bred: 172 cm bredden ska jag försöka få fram under kvällens gång. _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||||
|
Vart i skåne finns det?
Min bil väger under 900kg men på regbeviset står det 1060, hur ställer sig våran ordningsmakt till detta? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
om dem inte har våg? Hur höga böter? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
|
Re:
Det intressanta är hur mycket du faktiskt lastat. På regbeviset står ju tjänstevikten som inkluderar förare, full tank, verktyg osv. Dom kan använda siffran som riktvärde för om dom ska ta fram vågen eller inte, men ska du fällas så ska du vägas (om det inte är uppenbart, typ en hummer på ett 700 släp eller så antar jag). Det finns ju heller inget som säger att bilen på släpet är i det skick den var när den besiktigades. Iom att den står på ett släp så är den heller inte i trafik så det kan dom inte klaga på. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Re:
Så med andra ord är det lungt? MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Biltransportsläp 7000.- SÅLT !!
|
2811 besök totalt |
