Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)
2938 besök totalt
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)

Söker med ljus och lykta efter en R32 kaross som är krockad och står på lämplig skrot eller hos privat person som vill låta mig kapa lite i kaross plåten bakom bakhjulen.

om någon har en eller tips om vart det kan finnas tveka inte att säga till, skicka pm eller vad som helst

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Skriver du om det är VW Golf R32 eller Nissan Skyline karossmodell R32 så kanske du slipper tråkigheter!

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Karl Birgander skrev:
Skriver du om det är VW Golf R32 eller Nissan Skyline karossmodell R32 så kanske du slipper tråkigheter!


Tänkte precis detsamma...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Team_hink_racing

Här sen Mar 2004
Inlägg: 404



Eftersom han verkar ha en Nissan 200 så tror jag på nissan alternativet.
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897



Vilket de än är så e de väl relativt svårt o få tag på någon.. inte den vanligaste bilen vilket som liksom :P men e de en nissan så kan du ju ta kontakt me nån importfirma eller nått o höra med dem om de vet något vrak som står i skräpar eller om de möjligtvis kan ta hem nått trevligt från typ UK eller nått. Lycka till i sökandet!

_________________
Emil Jönsson
Citera
Viper GTSR
Piteå
Här sen Jun 2005
Inlägg: 153



det står en front smälld svart Nissan R32 i lycksele bildemontering har sett den där många ggr, men det kan lika gärna vara en R33 då jag inte är så haj på riskokare. ring och prata med Uffe han som är boss där.
http://www.lyckselebildemontering.se/

_________________
Johan Häger
Säljes R-däck alla märken!
Viper GTS-98
Audi A4 Allroad -2014
Yamaha MT-09 2014
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
Skyline R32 =)

I utomlandet finns det gott och om dom, men vill helst hitta en i Sverige blir både billigare och bättre då det är lite bråttom.

Får ringa lycksele, synd att de är 99,2mil dit bara men tack för tipset

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



99 komma två!!!!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



Det finns 2st R32GTR på skrot i sverige, den ena som tidigare nämnts Lyksele bildemontering och den andra finns på Ansta bildemont AB i Västerås: 021-24800, tyvärr är dom kända för att ha hutlösa priser på delar.

På Ekmans Bilskrot AB i Hedesunda finns resterna av en R33GTS-T.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
i västerås har man juh släkt så det känns lite bättre om man ska kapa själv.

Hur mycket rester är det kvar på en på Ekmans?

och behöver du verkligen hela din yxa?

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521


Trådstartare
så då har man dragit iväg en för frågan ang. båda R32:orna men Ekmans har juh inte kommit på funktionen med mail än så dit får man ringa på måndag

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 376



Har en vän som har en skyline r32-gtr utan motor ståendes!

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



Re:

fiesta_rst skrev:
Har en vän som har en skyline r32-gtr utan motor ståendes!


Jo, men den vill han sälja komplett och således inte låta någon såga av delar av bakändan.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303



det är väl bara att gå runt på olika parkeringar och såga bort lite av nån r32 som står

_________________
Philipp Klement
Citera
icemannen
Kalmar
Här sen Okt 2005
Inlägg: 91



Re:

Fuchs skrev:
det är väl bara att gå runt på olika parkeringar och såga bort lite av nån r32 som står


jasså är de så du gör för att få tag i dina reservdelar

_________________
Joakim Barkstedt
Bilbyggare

för tillfället motorbyggare (ford)
Citera
FiddeTheRocker

Här sen Mar 2007
Inlägg: 129



Står en Skyline på Alingsås bildelar.
Har ingen koll på vilken modell det är men det är väl bara att ringa & fråga.

_________________
Fredrik Andersson

Volvo 760 T5 -83
Bubbla -65
Citera
SÄLJES
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)
2938 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande