| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)
|
2938 besök totalt |
|
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)
Söker med ljus och lykta efter en R32 kaross som är krockad och står på lämplig skrot eller hos privat person som vill låta mig kapa lite i kaross plåten bakom bakhjulen.
om någon har en eller tips om vart det kan finnas tveka inte att säga till, skicka pm eller vad som helst
|
||
|
Re:
Tänkte precis detsamma...
|
||
|
Vilket de än är så e de väl relativt svårt o få tag på någon.. inte den vanligaste bilen vilket som liksom :P men e de en nissan så kan du ju ta kontakt me nån importfirma eller nått o höra med dem om de vet något vrak som står i skräpar eller om de möjligtvis kan ta hem nått trevligt från typ UK eller nått. Lycka till i sökandet!
_________________ Emil Jönsson |
||
|
det står en front smälld svart Nissan R32 i lycksele bildemontering har sett den där många ggr, men det kan lika gärna vara en R33 då jag inte är så haj på riskokare. ring och prata med Uffe han som är boss där.
http://www.lyckselebildemontering.se _________________ Johan Häger Säljes R-däck alla märken! Viper GTS-98 Audi A4 Allroad -2014 Yamaha MT-09 2014 |
||
|
Skyline R32 =)
I utomlandet finns det gott och om dom, men vill helst hitta en i Sverige blir både billigare och bättre då det är lite bråttom. Får ringa lycksele, synd att de är 99,2mil dit bara men tack för tipset
|
||
|
|
||
|
Det finns 2st R32GTR på skrot i sverige, den ena som tidigare nämnts Lyksele bildemontering och den andra finns på Ansta bildemont AB i Västerås: 021-24800, tyvärr är dom kända för att ha hutlösa priser på delar.
På Ekmans Bilskrot AB i Hedesunda finns resterna av en R33GTS-T. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
i västerås har man juh släkt så det känns lite bättre om man ska kapa själv.
Hur mycket rester är det kvar på en på Ekmans? och behöver du verkligen hela din yxa?
|
||
|
så då har man dragit iväg en för frågan ang. båda R32:orna men Ekmans har juh inte kommit på funktionen med mail än så dit får man ringa på måndag
|
||
|
Re:
Jo, men den vill han sälja komplett och således inte låta någon såga av delar av bakändan. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Re:
jasså är de så du gör för att få tag i dina reservdelar _________________ Joakim Barkstedt Bilbyggare för tillfället motorbyggare (ford) |
||
![]() |
SÄLJES
SÖKES: R32 kaross att kapa i =)
|
2938 besök totalt |

