| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Lätta svänghjul BMW M10
|
1674 besök totalt |
|
K: Lätta svänghjul BMW M10
Hej, Behöver hjälp med att lätta ett 228 mm svänghjul till en BMW M10. Är det någon här som kan hjälpa mig med detta? Jag har inga verktyg att utföra detta själv. Helst i Sthlms området, men alla svar är välkomna. Mvh Micke |
||
|
Re:
Riktigt schysst av dig Jonas!! Inte direkt bråttom, men skulle vilja ha klart motorn till våren.
Jo, jag kom över ett svänghjul gratis....och jag förstod senare varför. Kollade inte så noga när jag hämtade det, men det var redigt slitet. Dessutom är det för litet, 215 mm. Jag har ett 228 mm svänghjul jag nu vill ha hjälp med. Kan jag lämna det till dig, så tar du det när du har tid ? Tack än en gång! Mvh Micke |
||
|
|
||
|
om inte Jonas kan så kanske jag kan hjälpa dig om vi har turen på vår sida med eventuella transporter osv.
Tror att jag har åtminstone ett svänghjul från M10 som kan kandidera till ett lättningsprojekt.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Re:
Tack för erbjudandet Franzén! Men det verkar som Jonas kan ta tag i jobbet ändå, vilket jag tackar för.
mvh Micke |
||
![]() |
SÄLJES
K: Lätta svänghjul BMW M10
|
1674 besök totalt |
