Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Lätta svänghjul BMW M10
1674 besök totalt
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890


Trådstartare
K: Lätta svänghjul BMW M10

Hej,

Behöver hjälp med att lätta ett 228 mm svänghjul till en BMW M10. Är det någon här som kan hjälpa mig med detta? Jag har inga verktyg att utföra detta själv.

Helst i Sthlms området, men alla svar är välkomna.

Mvh
Micke

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499



Det kan jag fixa.
Hur bråttom är det?
Tittade i din andra tråd och såg att du köpt ett svänghjul. Är det svänghjulet verkligen för 228mm koppling eller är det därför du inte ska använda det?

MVH Jonas

_________________
Jonas Edling
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890


Trådstartare
Re:

M3Jonas skrev:
Det kan jag fixa.
Hur bråttom är det?
Tittade i din andra tråd och såg att du köpt ett svänghjul. Är det svänghjulet verkligen för 228mm koppling eller är det därför du inte ska använda det?

MVH Jonas


Riktigt schysst av dig Jonas!! Inte direkt bråttom, men skulle vilja ha klart motorn till våren.
Jo, jag kom över ett svänghjul gratis....och jag förstod senare varför. Kollade inte så noga när jag hämtade det, men det var redigt slitet. Dessutom är det för litet, 215 mm. Jag har ett 228 mm svänghjul jag nu vill ha hjälp med. Kan jag lämna det till dig, så tar du det när du har tid ?

Tack än en gång!

Mvh
Micke

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890


Trådstartare
Upp

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



om inte Jonas kan så kanske jag kan hjälpa dig om vi har turen på vår sida med eventuella transporter osv.

Tror att jag har åtminstone ett svänghjul från M10 som kan kandidera till ett lättningsprojekt.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890


Trådstartare
Re:

Franzén skrev:
om inte Jonas kan så kanske jag kan hjälpa dig om vi har turen på vår sida med eventuella transporter osv.

Tror att jag har åtminstone ett svänghjul från M10 som kan kandidera till ett lättningsprojekt.



Tack för erbjudandet Franzén! Men det verkar som Jonas kan ta tag i jobbet ändå, vilket jag tackar för.

mvh
Micke

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
SÄLJES
K: Lätta svänghjul BMW M10
1674 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande