| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: E36 supertouring insug
|
1750 besök totalt |
|
S: E36 supertouring insug
God vän visar sig ha lite "bra att ha" liggandes som samlar damm. Äkta BMW motorsport till supertouring vagnarna. Kolfiber för hela slanten naturligtvis. Dammet påvisar att det inte direkt e använt så det e gamla sopor,utan..har bara blivit över. Finns ev lite annat pyssel av samma snitt..skall kolla. Den som e intresserad kommer med ett bud,å VET OM VAD DET KOSTAR. 0737-189010 _________________ Jesper Karlsson |
||
|
Petnogamannen sticker in...
Nga E30 Super Touring har aldrig funnits. Så det du borde ta reda på för att få max utdelning är om det är till en S14 eller S42-motor. S14 är iofs från gammla M3E30 men fanns i ST-spec i E36-karossen. Denna ersattes sedan av M42. Anledningen till petigheten är att C-C måtten mellan rören inte är samma på dessa motorer så det passar inte på båda. Hoppas du inte tog illa vid dig av mitt lilla inlägg, men kollar du upp detta lär du behöva svara på mindre onödiga frågor.
Får för mig att det är ett S14-rör...men måste kolla upp det ordentligt. Eller så mäter du C-C måttet mellan två rör så kan jag svara till vilken motor det är avsett för.
|
||
|
Re: S: E30 supertouring insug
Med plats för dubbla injektorer!
Jag vet vad det kostar och lägger därför inget bud - har inte råd.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Skulle tro att det är till en S42 för det stämmer inte mot slidspjället som sitter på DTM och ST S14.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Är det en ny trend med att allt ska vara "bud"?
Kanske ska det läggas ut en auktionsdel som komplement till köp och sälj?
om man vet vad det kostar är det väl bättra att skriva det? _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Re:
Sant sant |
||
|
Re:
|
||
|
Re:
Välkommen till verkligheten, numera ska det vara bud, eller "intressekoll" istället för säljes som gäller... Gäller och hänga med i svängarna, man börjar bli gammal.
|
||
|
Ja.
Ni har helt rätt,e jag å min broder som missförstått varandra. Ber om ursäkt för det. Mkt riktigt e det till en E36 S42 supertouring bil. Ber om ursäkt ifall det orsakat missförstånd eller trubbel för ngn. Anledningen till "bud",e att den som har intresse kontaktar mig,å så reläar jag vidare den som e seriöst intresserad med telefon nummer osv. Enl uppgift kostade det 55 nytt från BMW motorsport när det begav sig.. Men,som sagt..e det sagt högstbjudande av ägaren. _________________ Jesper Karlsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: E36 supertouring insug
|
1750 besök totalt |

