Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: E36 supertouring insug
1750 besök totalt
Racing
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
S: E36 supertouring insug

God vän visar sig ha lite "bra att ha" liggandes som samlar damm.





Äkta BMW motorsport till supertouring vagnarna.
Kolfiber för hela slanten naturligtvis.
Dammet påvisar att det inte direkt e använt så det e gamla sopor,utan..har bara blivit över.
Finns ev lite annat pyssel av samma snitt..skall kolla.

Den som e intresserad kommer med ett bud,å VET OM VAD DET KOSTAR.

0737-189010

_________________
Jesper Karlsson
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Petnogamannen sticker in...

Nga E30 Super Touring har aldrig funnits.

Så det du borde ta reda på för att få max utdelning är om det är till en S14 eller S42-motor.
S14 är iofs från gammla M3E30 men fanns i ST-spec i E36-karossen.
Denna ersattes sedan av M42.

Anledningen till petigheten är att C-C måtten mellan rören inte är samma på dessa motorer så det passar inte på båda.

Hoppas du inte tog illa vid dig av mitt lilla inlägg, men kollar du upp detta lär du behöva svara på mindre onödiga frågor.

Får för mig att det är ett S14-rör...men måste kolla upp det ordentligt.
Eller så mäter du C-C måttet mellan två rör så kan jag svara till vilken motor det är avsett för.

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Re: S: E30 supertouring insug

Med plats för dubbla injektorer!


Racing skrev:
Den som e intresserad kommer med ett bud,å VET OM VAD DET KOSTAR.

Jag vet vad det kostar och lägger därför inget bud - har inte råd.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Lägg gärna ut ett riktpris, för de jag har sett har pendlat mellan rätt många tusenlappar.

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Skulle tro att det är till en S42 för det stämmer inte mot slidspjället som sitter på DTM och ST S14.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1688



Är det en ny trend med att allt ska vara "bud"?

Kanske ska det läggas ut en auktionsdel som komplement till köp och sälj?
om man vet vad det kostar är det väl bättra att skriva det?

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Porsche 911 Turbo -02
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Re:

Niklas Sandström skrev:
Skulle tro att det är till en S42 för det stämmer inte mot slidspjället som sitter på DTM och ST S14.


Sant sant thumbs up

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Re:

Patrik Rydh skrev:
Är det en ny trend med att allt ska vara "bud"?

Kanske ska det läggas ut en auktionsdel som komplement till köp och sälj?
om man vet vad det kostar är det väl bättra att skriva det?


thumbs up

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13456



Re:

Patrik Rydh skrev:
Är det en ny trend med att allt ska vara "bud"?

Kanske ska det läggas ut en auktionsdel som komplement till köp och sälj?
om man vet vad det kostar är det väl bättra att skriva det?


Välkommen till verkligheten, numera ska det vara bud, eller "intressekoll" istället för säljes som gäller... Gäller och hänga med i svängarna, man börjar bli gammal.
Citera
Racing
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
Ja.
Ni har helt rätt,e jag å min broder som missförstått varandra.
Ber om ursäkt för det.
Mkt riktigt e det till en E36 S42 supertouring bil.
Ber om ursäkt ifall det orsakat missförstånd eller trubbel för ngn.

Anledningen till "bud",e att den som har intresse kontaktar mig,å så reläar jag vidare den som e seriöst intresserad med telefon nummer osv.
Enl uppgift kostade det 55 nytt från BMW motorsport när det begav sig..
Men,som sagt..e det sagt högstbjudande av ägaren.

_________________
Jesper Karlsson
Citera
SÄLJES
S: E36 supertouring insug
1750 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande