| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2008-02-09 5-Papp Laholm "The Lunnagaard Hell II"
|
3 besök senaste veckan (16658 totalt) |
|
Som vanligt all info på: www.slc.se/5papp Taggad som man är kunde jag ju givetvis inte vänta på att Fredrik startade tråden. Fortuna Rejsers dammar av "Glenn" igen! _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
|
Denna gång skall vi kolla om det är roligare att köra 5h än 1½
Ett nytt vapen har inhandlats, förra går till skrot på måndag
SLC-Fredrik: Skriv upp Team Underdog direkt! Vi betalar in anmälningsavgiften så fort som. _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
Re:
fixat..... så här är startlistan efter att anmälan vart uppe 1 dag..... Jag kommer inte åt min FTP från utlandet så startlistan kommer inte uppdateras lika snabbt på www.slc.se/5papp men lägger nog här också så den kan vara snabbare..... Nr Teamnamn Bil 1 Team Flöjden 1 Volvo 244 2 Team Flöjdarna 1 Volvo 245 3 Fortuna Rejsers 4 Team Södervinge.se Honda CRX 5 Team Underdog Opel eller nåt sånt... 14 Team Mupparna racing 19 Team Bimmerboys BMW |
||||||
|
Plåtbänders Racing(före detta Team Motor Halland)är anmälda. En BMW 518 har inhandlats då vi förlorade förtroendet för VAG:s produkter förra rallyt.
_________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||
|
Re:
om du bara visste vad som gömmer sig i de mörka garaget.... _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
|
Re:
...enda problemet är att garaget är så jädra mörkt så vi ser ju inte ens vad vi köpt
Tycker det fortfarande är löjligt med en bil som håller hela rejset, så denna gång är vi 3 st förare, inte 5... Så då hinner vi ju köra massor ändå per gubbe, på 3h
Förresten, vår 94:a höll ju inte så länge innan. Så vi kan ju börja avslöja bilvalet. Den är av årsmodell 1992 och svensksåld
_________________ Fredrik Boivie
||||||
|
Re:
Ahaaa, ni famlar fortfarande i mörkret - då förstår jag hemlighetsmakeriet!
Ni får bara se till att ni inte använder samma teknik när ni väljer fruar...
_________________ -- |
||||||
|
Re:
Risken är att du kommer hem med en Ford Scorpio Sedan -95...
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||||
|
Re:
OT: En sån såg vi på E6:an på en påfart (ståendes, troligtvis stulen) på väg till förra 5 pappet och sa glatt i Chevavanen "kolla grabbar, nästa fempappsbil"
Fast det vore rätt otäckt egentligen
||||||
|
Re:
49 kW faktiskt Johan
Sen vill jag bara rätta dig på fjäderingsvägen med.. den är inte Lååång, den är Låååååååååång
||||||
![]() |
Inför träffar
|
3 besök senaste veckan (16658 totalt) |