Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 15 tums oz superturismo 4x108
1207 besök totalt
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 376


Trådstartare
S: 15 tums oz superturismo 4x108

15x7 tums oz superturismo, ny blästrade & ny lackade i vita med klarlack,
som nya, 5st fälgar alltså en som reserv, 4x108 - 4/108

Pris: 4000kr

Tele nr: 073-0780156

Finns i billesholm i skåne län.



_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
davkar
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 39



Re: S: 15 tums oz superturismo 4x108

ET?

_________________
David Karlsson
Alfa GTJ 1600 -75 med tuff motor och lite väghållning. Vissa skulle kalla den skabbig, själv föredrar jag rejsigt bruksskick med vacker patina.
Citera
Staffan Lindén
Klippan
Här sen Apr 2004
Inlägg: 466



Fina fälgar

Hej,

Vilken ET är det på dina fälgar?? är den stor så tar jag dem!! Jag bor i Lund och kan komma och hämta fälgarna direkt imorgon söndag eller någon dag i veckan.

Mvh
Staffan Lindén

_________________
Staffan Lindén

Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343

Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight=
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 376


Trådstartare
Du har PM stefan!

Mvh//richard

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
Hoodo
Dals-långed
Här sen Jan 2008
Inlägg: 10



Det är inte så att dom är kvar ??

_________________
Tommy Pyssysalo
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 376


Trådstartare
nix sålda till staffan!

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
SÄLJES
S: 15 tums oz superturismo 4x108
1207 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande