| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Hundkoja Roadster
|
2966 besök totalt |
|
|
||
|
|
||
|
Ser inte kortad ut, kom ihåg att det är en hatchback normalt.
Underbar design , undrar hur den hade sett ut som coupé
|
||
|
Re:
Tyvärr Henrik, ingen ytterligare information. Hittade bilden här: theAlpinaregister.com _________________ Bert-Ola Runeson |
||
|
oj den ser otroligt fräck ut! Men den måste vara förminskad på nåt sätt, så små kan dom bara inte vara original.
Den ser mer eller mindre ut som en minifront (och akter gissar jag) som är sammanfogad med plåtar över ett rörchassi. Dörrarna är igensvetsade vad jag kan se, snacka om att kliva ner i ett badkar! _________________ /Stefan Leeiner Opel GT -69 |
||
|
Den bilen såg jag på en mini träff i England sommaren 2005, är lika läcker i verligheten som på bild.
Verkade inte vara kortad, dom är så små! Var sugen på en sådan själv, men vi har inte riktigt rätt kimat här enligt min mening (ingen suflett!)
_________________ Rolf Dawidzon |
||
|
Skönt att se fler bilder. På den första gör ju gubbens reflektion att man tror att dörren är noån insjunken "scallop".
Brist på Hardtop/suflett löser man med ett paraply vid trafikljus, det är ju inte värre än för sevenåkare. Du menar att vädret i England är bättre lämpat för taklöst än vårt?
|
||
|
Mmmm. Jag smurfade iväg till blocket för att leta efter lämpliga kojaobjekt efter att ha sett dom här bilderna. Otroligt läcker liten bil.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
Fan va läcker den är
Det går ju in 2 såna i garaget hemma och då har även sambon en bil
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
![]() |
Bilder o videos
Hundkoja Roadster
|
2966 besök totalt |