|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

03 Jan 2008 15:30
K: BBS RS centrumkåpa
Jag saknar en centrumkåpa till mina BBS RS.
Har du en så hör gärna av dig.
PM mail eller 073-8459266
/Johan
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556

03 Jan 2008 16:49
Hur ser dom ut ?
|
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397

03 Jan 2008 17:45
|
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556

03 Jan 2008 21:40
Så ser inte mina ut. Mina är till BMW 8x16 orginalfälgar.
|
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397

03 Jan 2008 22:13
Re:
Korrekt namn på dessa fälgar är igentligen "BBS RS 001" men kallas oftast bara för RS. det finns lite olika varianter av rs med lite andra fälgkanter och i andra strolekar tex. 16"
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

03 Jan 2008 22:16
Det var synd.
Får hoppas på att någon annan har till mig då..
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890

03 Jan 2008 23:04
Hej,
vilken färg är det? Jag har en svart...
Såg att det var hela kåpam du saknade...
Mvh
Micke
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

04 Jan 2008 13:39
Ja det är ju som sagt hela kåpan och inte bara emblemet..
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101

04 Jan 2008 17:59
Kanske kan låna tråden lite och säga att om någon har 4st hela kåpor (inte bara centrumet) till BBS RS1 15", till salu. PMa mig
_________________ Jens Almerstedt
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

04 Jan 2008 18:20
Jag har kåpor.
4st tror jag, kan iof enbart vara 3 när jag tänker lite på dig. Dock inte säker.
/Lars
_________________ Lars Gustavsson
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

04 Jan 2008 18:22
Jag är intresserad.
Kan du fixa en bild?
Pris?
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

04 Jan 2008 23:39
Re:
| Holmgren skrev: | Jag är intresserad.
Kan du fixa en bild?
Pris? |
Hittar jag dom igen så är de hyffsat skick. kanske kan kolla det i helgen.
Pris> vill du ha samtliga =samma pris =) nämen ge mig ett bud så får jag se om jag orkar leta fram dom-
/Lars
_________________ Lars Gustavsson
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

05 Jan 2008 09:02
Leta upp dom du. Vi ska nog komma överrens.
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

06 Jan 2008 16:01
Modj:
Hittade du några idag?
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

06 Jan 2008 17:13
Re:
| Holmgren skrev: | Modj:
Hittade du några idag? |
Har kommit iväg å kollat än, skall försöka fixa detta imorgon.
/Lars
_________________ Lars Gustavsson
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

07 Jan 2008 16:31
Har tyvärr inte kommit iväg idag, Men jag vet var dom finns och att dom finns.
Det skall vara den modellen du/ni söker. Det är dock Porsche skölden ist för BBS (fick letat fram ett gammal kort på dom)
om intntresse finns lägg ett bud Via Pm.
/Lars
_________________ Lars Gustavsson
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

08 Jan 2008 19:27
Senast ändrad av Modj, 15 Jan 2008 17:43, ändrad totalt 1 gång
dubbelpost.
_________________ Lars Gustavsson
|
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302

08 Jan 2008 20:13
sålda/
/Lars
_________________ Lars Gustavsson
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

08 Jan 2008 20:43
Köpta =)
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104
Trådstartare

20 Jan 2008 21:51
Hoppar upp denna igen då dom jag köpte var fel.
Finns det någon som har ett eller flera centrum som suttit på en 15" fälg så hör av er.
PM, mail eller 073-8459266 jobbar natten så ring på kvällarna.
/Johan
_________________ Johan Holmgren
Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
|
NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 442

21 Jan 2008 01:10
Re:
| Holmgren skrev: | Hoppar upp denna igen då dom jag köpte var fel.
Finns det någon som har ett eller flera centrum som suttit på en 15" fälg så hör av er.
PM, mail eller 073-8459266 jobbar natten så ring på kvällarna.
/Johan |
Vet vi hur de ser ut? Hängde inte med i bilderna där ovan vilka som va rätt o vilka som va fel. Jag har tre pjäser liggandes.
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 ::
Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +-
|
|