Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BBS RS centrumkåpa
1, 2   >>
6003 besök totalt
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
K: BBS RS centrumkåpa

Jag saknar en centrumkåpa till mina BBS RS.
Har du en så hör gärna av dig.
PM mail eller 073-8459266
/Johan

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Hur ser dom ut ?

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



kan hjälpa till här





Ser ut som den högra!!!!!!!!!!!!

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Så ser inte mina ut. Mina är till BMW 8x16 orginalfälgar.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397



Re:

Korrekt namn på dessa fälgar är igentligen "BBS RS 001" men kallas oftast bara för RS. det finns lite olika varianter av rs med lite andra fälgkanter och i andra strolekar tex. 16"

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Det var synd.
Får hoppas på att någon annan har till mig då..

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890



Hej,

vilken färg är det? Jag har en svart...




Såg att det var hela kåpam du saknade...

Mvh
Micke

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Ja det är ju som sagt hela kåpan och inte bara emblemet..

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
airs
Kopparberg
Här sen Sep 2007
Inlägg: 101



Kanske kan låna tråden lite och säga att om någon har 4st hela kåpor (inte bara centrumet) till BBS RS1 15", till salu. PMa mig

_________________
Jens Almerstedt
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Jag har kåpor.

4st tror jag, kan iof enbart vara 3 när jag tänker lite på dig. Dock inte säker.

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Jag är intresserad.
Kan du fixa en bild?
Pris?

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Re:

Holmgren skrev:
Jag är intresserad.
Kan du fixa en bild?
Pris?


Hittar jag dom igen så är de hyffsat skick. kanske kan kolla det i helgen.
Pris> vill du ha samtliga =samma pris =) nämen ge mig ett bud så får jag se om jag orkar leta fram dom-

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Leta upp dom du. Vi ska nog komma överrens.

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Modj:
Hittade du några idag?

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Re:

Holmgren skrev:
Modj:
Hittade du några idag?


Har kommit iväg å kollat än, skall försöka fixa detta imorgon.

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Har tyvärr inte kommit iväg idag, Men jag vet var dom finns och att dom finns.

Det skall vara den modellen du/ni söker. Det är dock Porsche skölden ist för BBS (fick letat fram ett gammal kort på dom)

om intntresse finns lägg ett bud Via Pm.

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



dubbelpost.

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



sålda/

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Köpta =)

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
Holmgren
Gnosjö
Här sen Jan 2007
Inlägg: 104


Trådstartare
Hoppar upp denna igen då dom jag köpte var fel.

Finns det någon som har ett eller flera centrum som suttit på en 15" fälg så hör av er.
PM, mail eller 073-8459266 jobbar natten så ring på kvällarna.
/Johan

_________________
Johan Holmgren

Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d
Busbil: Golf GTI -84 Mk1
Citera
NEO
Stockholm
Här sen Maj 2003
Inlägg: 442



Re:

Holmgren skrev:
Hoppar upp denna igen då dom jag köpte var fel.

Finns det någon som har ett eller flera centrum som suttit på en 15" fälg så hör av er.
PM, mail eller 073-8459266 jobbar natten så ring på kvällarna.
/Johan


Vet vi hur de ser ut? Hängde inte med i bilderna där ovan vilka som va rätt o vilka som va fel. Jag har tre pjäser liggandes.

_________________
/NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 ::
Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +-
Citera
SÄLJES
K: BBS RS centrumkåpa
1, 2   >>
6003 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande