| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k: fälgbanor till compomotive split 15"
|
1803 besök totalt |
|
k: fälgbanor till compomotive split 15"
Hej! är ute efter yttre fälgbanor 15 tum 20 bultar. behöver två fälgbanor som inte breddar ut så mycket. mina banor breddar 82mm ut mätt från fälgkanten ner till infäsningen av banan alltså mellan bultarna. behöver banor som breddar mellan 50-60mm. någon som har såna liggandes lösa eller som behöver bredare och vill byta? maila mig cadillac-59@hotmail.com _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||||
|
Re:
ja har haft kollat med dom tidigare. dom har det men kostar ganska mycket speciellt ytter ringar eftersom det är hög finish på dom. _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||||
|
Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re:
Skall mäta och se vad jag kan tänkas behöva //Nisse _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
|
Re:
ja kolla vad du har. har skickat ett pm till dig också _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||||
|
Re:
hej har du hunnit kollat om du hade några ringar _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||||
|
Re:
någon? _________________ kristian landström. bygger en lamborghini countach |
||||
![]() |
SÄLJES
k: fälgbanor till compomotive split 15"
|
1803 besök totalt |

