Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k: fälgbanor till compomotive split 15"
1803 besök totalt
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
k: fälgbanor till compomotive split 15"

Hej! är ute efter yttre fälgbanor 15 tum 20 bultar. behöver två fälgbanor som inte breddar ut så mycket. mina banor breddar 82mm ut mätt från fälgkanten ner till infäsningen av banan alltså mellan bultarna. behöver banor som breddar mellan 50-60mm. någon som har såna liggandes lösa eller som behöver bredare och vill byta?

maila mig cadillac-59@hotmail.com

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re: k: fälgbanor till compomotive split 15"

någon?

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re: k: fälgbanor till compomotive split 15"

upp

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3377



Har du kollat med Compomotive? Dom nytillverkar CXN splittfälgen igen.

_________________
Mikael Lindqvist
SVKG 692
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re:

RS 1800 skrev:
Har du kollat med Compomotive? Dom nytillverkar CXN splittfälgen igen.



ja har haft kollat med dom tidigare. dom har det men kostar ganska mycket speciellt ytter ringar eftersom det är hög finish på dom.

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5974



Synd att det var ytter banor du var ute efter.
Själv så söker jag smalare inner banor

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re:

super7 skrev:
Synd att det var ytter banor du var ute efter.
Själv så söker jag smalare inner banor


ja det var synd. vet du vad du har för ytter banor?

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla.

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5974



Re:

ButterflyRacing skrev:
Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla.

thumbs up

Skall mäta och se vad jag kan tänkas behöva

//Nisse

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re:

ButterflyRacing skrev:
Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla.



ja kolla vad du har. har skickat ett pm till dig också

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re:

ButterflyRacing skrev:
Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla.


hej har du hunnit kollat om du hade några ringar

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
countach
Luleå
Här sen Sep 2004
Inlägg: 84


Trådstartare
Re:

countach skrev:
ButterflyRacing skrev:
Jag tror jag har en del ringar på vinden...som blivit över från Cobrabyggen.
Ni kan ju pånimma mej via PM....så jag kommerihåg att kolla.


hej har du hunnit kollat om du hade några ringar


någon?

_________________
kristian landström. bygger en lamborghini countach
Citera
SÄLJES
k: fälgbanor till compomotive split 15"
1803 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande