Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 13" fälgbanor
685 besök totalt
bananen
Stockholm
Här sen Jul 2007
Inlägg: 17


Trådstartare
K: 13" fälgbanor

Letar efter 18 håls, 13" fälgbanor.
Inre cirka 120 mm och yttre 50-80 mm.
Byten finns!

_________________
Jan Skoog
Citera
Spitfire 2,4 TURBO
Gjovik Norge
Här sen Dec 2006
Inlägg: 165



Re: K: 13" fälgbanor

bananen skrev:
Letar efter 18 håls, 13" fälgbanor.
Inre cirka 120 mm och yttre 50-80 mm.
Byten finns!

Jeg har litt på lager (ikke mange men noen )


Ketil
Citera
Spitfire 2,4 TURBO
Gjovik Norge
Här sen Dec 2006
Inlägg: 165



Har du fått tak i?
Har noen som jeg kan kvitte meg med nå
Ketil
Citera
KAN-Racing
Lagan
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Finns en del i mina gömmor... vad har du att byta med ??

Niclas // 0708-562016

_________________
Niclas Rydh
Citera
Spitfire 2,4 TURBO
Gjovik Norge
Här sen Dec 2006
Inlägg: 165



Jeg har ihvertfall 2 stk 2" ytterringer 1 stk 2 1/4" ytterring 1 stk 4" innerring og 2 stk 5" inneringer (de to siste innerringene 5" tor jeg ikke kvitte meg med for jeg har noen andre og bredere innerringer)Har også to stk skadede 5" innerringer.
Jeg trenger 5,5" til 6" innerringer og 1" og 2,5" ytterringer, evt noe deromkring på breddene.
Ringene jeg har og de jeg trenger har 18 bolthull for montering.
Ketil
Citera
bananen
Stockholm
Här sen Jul 2007
Inlägg: 17


Trådstartare
Re:

Har kollat vad jag har

Yttre
7"
6"
1,5"
1" bara en av varje

Inre
4 st. 3,5"
1 st 4"
2 st. 3"

Mvh, Jan

_________________
Jan Skoog
Citera
SÄLJES
K: 13" fälgbanor
685 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande