| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 13" fälgbanor
|
685 besök totalt |
|
Re: K: 13" fälgbanor
Jeg har litt på lager (ikke mange men noen )
Ketil
_________________ Ketil Frengen ketil.frengen@norgespost.no Min bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33836&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
||
|
_________________ Ketil Frengen ketil.frengen@norgespost.no Min bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33836&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
||
|
Jeg har ihvertfall 2 stk 2" ytterringer 1 stk 2 1/4" ytterring 1 stk 4" innerring og 2 stk 5" inneringer (de to siste innerringene 5" tor jeg ikke kvitte meg med for jeg har noen andre og bredere innerringer)Har også to stk skadede 5" innerringer.
Jeg trenger 5,5" til 6" innerringer og 1" og 2,5" ytterringer, evt noe deromkring på breddene. Ringene jeg har og de jeg trenger har 18 bolthull for montering. Ketil _________________ Ketil Frengen ketil.frengen@norgespost.no Min bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=33836&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
||
![]() |
SÄLJES
K: 13" fälgbanor
|
685 besök totalt |

