Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Hjulbultar/muttrar div olika gängor. Endast i stdlängd
1 besök senaste veckan (2120 totalt)
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
S: Hjulbultar/muttrar div olika gängor. Endast i stdlängd

Allt är nytt!

Bult
M12x1.75 fåtal kvar
M12x1,5 Massa kvar
M12x1,25 Massa kvar
M14x1,5 fåtal kvar

Mutter
M12x1,5 Massa kvar
M12x1,5 Ford special med lös kona 10st för 10:-/st

4:-/st

eller set om:
16st 50:-
20st 60:-

Över 50st 2:50/st

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Freddo
Vladivostokolmo
Här sen Jun 2005
Inlägg: 4705



Ett 20-kit muttrar och ett 20-kit skruvar i dim M12x1,25 är paxat!

_________________
Fredrik Ljungkvist
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Stratos skrev:
Ett 20-kit muttrar och ett 20-kit skruvar i dim M12x1,25 är paxat!


Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker).

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12739



20st M12x1,5 passar väl på en Calibra, så det vill jag ha. Pengar/hämtning löser sig väl på ett eller annat sätt...

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Marcus Gustafsson skrev:
20st M12x1,5 passar väl på en Calibra, så det vill jag ha. Pengar/hämtning löser sig väl på ett eller annat sätt...


thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Freddo
Vladivostokolmo
Här sen Jun 2005
Inlägg: 4705



Re:

Dude skrev:
Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker).
Great! Jag tar modellen som väger minst. ;-) Råkar det finnas med någon slags ytbehandling? (bara det inte är krom, för krom har jättehög densitet... )

_________________
Fredrik Ljungkvist
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Stratos skrev:
Dude skrev:
Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker).
Great! Jag tar modellen som väger minst. ;-) Råkar det finnas med någon slags ytbehandling? (bara det inte är krom, för krom har jättehög densitet... )


Allt är elförzinkat

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Har Herr Bisting kanske kvar en uppsättning M12x1.5 som jag kan ha på min Astra Cabbe? Nytt och fint skall det vara på glassätarbilen

För isf tar jag gärna en uppsättning. Du kanske kan få in dem i ett vadderat kuvert? Får väl skicka ett kilo eller två för 30 spänn eller så i Sverige...?

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Figgz skrev:
Har Herr Bisting kanske kvar en uppsättning M12x1.5 som jag kan ha på min Astra Cabbe? Nytt och fint skall det vara på glassätarbilen

För isf tar jag gärna en uppsättning. Du kanske kan få in dem i ett vadderat kuvert? Får väl skicka ett kilo eller två för 30 spänn eller så i Sverige...?


klart jag har thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Zolektric

Här sen Maj 2004
Inlägg: 973



du råkar inte ha 4 st M14x1,5 kvar?

_________________
Björn Hansson
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Zolektric skrev:
du råkar inte ha 4 st M14x1,5 kvar?


Rund eller rak kona?

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Uppdaterat i annonsen

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208



Har du M12x1,25 med plan bricka eller är det bara koniska?

_________________
Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Eric Josefsson skrev:
Har du M12x1,25 med plan bricka eller är det bara koniska?


Jag har några Peugeot original-muttrar(beg), men det är inte en hel sats har jag för mig.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
SÄLJES
S: Hjulbultar/muttrar div olika gängor. Endast i stdlängd
1 besök senaste veckan (2120 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande