|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

22 Jan 2008 11:37
Senast ändrad av Dude, 28 Jan 2008 14:06, ändrad totalt 1 gång
S: Hjulbultar/muttrar div olika gängor. Endast i stdlängd
Allt är nytt!
Bult
M12x1.75 fåtal kvar
M12x1,5 Massa kvar
M12x1,25 Massa kvar
M14x1,5 fåtal kvar
Mutter
M12x1,5 Massa kvar
M12x1,5 Ford special med lös kona 10st för 10:-/st
4:-/st
eller set om:
16st 50:-
20st 60:-
Över 50st 2:50/st
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Freddo
Vladivostokolmo
Här sen Jun 2005
Inlägg: 4705

22 Jan 2008 18:28
Ett 20-kit muttrar och ett 20-kit skruvar i dim M12x1,25 är paxat!
_________________ Fredrik Ljungkvist

|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

22 Jan 2008 19:01
Re:
| Stratos skrev: | Ett 20-kit muttrar och ett 20-kit skruvar i dim M12x1,25 är paxat!  |
Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker).
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12739

22 Jan 2008 19:15
20st M12x1,5 passar väl på en Calibra, så det vill jag ha. Pengar/hämtning löser sig väl på ett eller annat sätt...
_________________ Mvh
/Marcus
I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

22 Jan 2008 19:18
Re:
| Marcus Gustafsson skrev: | 20st M12x1,5 passar väl på en Calibra, så det vill jag ha. Pengar/hämtning löser sig väl på ett eller annat sätt...  |
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Freddo
Vladivostokolmo
Här sen Jun 2005
Inlägg: 4705

23 Jan 2008 09:22
Re:
| Dude skrev: | | Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker). | Great! Jag tar modellen som väger minst. ;-) Råkar det finnas med någon slags ytbehandling? (bara det inte är krom, för krom har jättehög densitet... )
_________________ Fredrik Ljungkvist

|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

24 Jan 2008 12:16
Re:
| Stratos skrev: | | Dude skrev: | | Eftersom du är först på plan, så kan du välja mellan öppna eller täckta muttrar och även vilken nyckelvidd du föredrar (jag tror att jag har ett antal olika modeller/stl, men är inte helt säker). | Great! Jag tar modellen som väger minst. ;-) Råkar det finnas med någon slags ytbehandling? (bara det inte är krom, för krom har jättehög densitet... ) |
Allt är elförzinkat
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798

26 Jan 2008 16:11
Har Herr Bisting kanske kvar en uppsättning M12x1.5 som jag kan ha på min Astra Cabbe? Nytt och fint skall det vara på glassätarbilen
För isf tar jag gärna en uppsättning. Du kanske kan få in dem i ett vadderat kuvert? Får väl skicka ett kilo eller två för 30 spänn eller så i Sverige...?
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

26 Jan 2008 18:47
Re:
| Figgz skrev: | Har Herr Bisting kanske kvar en uppsättning M12x1.5 som jag kan ha på min Astra Cabbe? Nytt och fint skall det vara på glassätarbilen
För isf tar jag gärna en uppsättning. Du kanske kan få in dem i ett vadderat kuvert? Får väl skicka ett kilo eller två för 30 spänn eller så i Sverige...? |
klart jag har
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Zolektric
Här sen Maj 2004
Inlägg: 973

27 Jan 2008 21:26
du råkar inte ha 4 st M14x1,5 kvar?
_________________ Björn Hansson
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

27 Jan 2008 21:41
Re:
| Zolektric skrev: | | du råkar inte ha 4 st M14x1,5 kvar? |
Rund eller rak kona?
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

28 Jan 2008 14:07
Uppdaterat i annonsen
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003
Inlägg: 4208

28 Jan 2008 14:27
Har du M12x1,25 med plan bricka eller är det bara koniska?
_________________ Brukshäcksarsenalen:
Citroën Xsara Picasso 1,8 -05
Opel Vectra 1,8 -09
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator
Trådstartare

28 Jan 2008 14:54
Re:
| Eric Josefsson skrev: | | Har du M12x1,25 med plan bricka eller är det bara koniska? |
Jag har några Peugeot original-muttrar(beg), men det är inte en hel sats har jag för mig.
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
|