|
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37
Trådstartare

25 Jan 2008 21:31
K: Kolfiber
Hej skulle vilja få tag på en större bit kolfiber för att göra om för mätare i två bilar. Det skall vara färdigt o plant.
Berätta vad ni har eller vart man skall vända sig för att få tag på det.
Mvh Jonas
_________________ Jonas Johansson
|
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541

25 Jan 2008 23:03
Hur stor bit behöver du? Jag har lite över nämligen.
_________________ Björn Viklund
Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
|
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37
Trådstartare

26 Jan 2008 01:01
Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?
Jonas
_________________ Jonas Johansson
|
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541

26 Jan 2008 13:47
Re:
| J.Johansson skrev: | Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?
Jonas |
Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret.
_________________ Björn Viklund
Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

26 Jan 2008 14:40
Re:
| malfunkshun skrev: | | J.Johansson skrev: | Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?
Jonas |
Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret. |
Är det för inpregnerad duk eller ?
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541

26 Jan 2008 17:16
Re:
| johmar skrev: | | malfunkshun skrev: | | J.Johansson skrev: | Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?
Jonas |
Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret. |
Är det för inpregnerad duk eller ? |
Det är färdig platta.
_________________ Björn Viklund
Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

27 Jan 2008 09:46
okej missade det i första inlägget.
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017

27 Jan 2008 19:56
Har 2 kv/m kolfiberduk.
1000:-
_________________ // Jani Hast
|
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37
Trådstartare

27 Jan 2008 23:03
Re:
| Jani Hast skrev: | Har 2 kv/m kolfiberduk.
1000:- |
Bara duk? Inte färdig för att monteras alltså?
_________________ Jonas Johansson
|
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017

28 Jan 2008 06:50
Bara duk.
Ge ett bud annars på den.
Har ingen nytta av den längre.
_________________ // Jani Hast
|
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487

28 Jan 2008 15:06
Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm
MVH
Krille
|
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37
Trådstartare

28 Jan 2008 17:07
Re:
| Krille_hlm skrev: | Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm
MVH
Krille |
Låter kanon det, skall bara kolla med några andra om dom e sugna!
_________________ Jonas Johansson
|
Bert Svensson
Ryd Småland
Här sen Nov 2002
Inlägg: 640

28 Jan 2008 18:36
Re:
| Jani Hast skrev: | Har 2 kv/m kolfiberduk.
1000:- |
hur tjock är den??
|
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017

28 Jan 2008 19:21
Re:
| Bert Svensson skrev: | | Jani Hast skrev: | Har 2 kv/m kolfiberduk.
1000:- |
hur tjock är den?? |
Mäte tjockleken men skjutmått och den är 0,8 mm tjock.
_________________ // Jani Hast
|
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487

28 Jan 2008 23:36
Re:
| J.Johansson skrev: | | Krille_hlm skrev: | Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm
MVH
Krille |
Låter kanon det, skall bara kolla med några andra om dom e sugna! |
Gör så!
Jag kan ju gjuta en skiva med olika tjocklekar på olika delar av skivan om ni så vill.
|
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944

29 Jan 2008 08:28
Kolla annars med johan på custom mania
_________________ BJÖRN PALMQVIST
Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
|
|