Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Kolfiber
1895 besök totalt
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37


Trådstartare
K: Kolfiber

Hej skulle vilja få tag på en större bit kolfiber för att göra om för mätare i två bilar. Det skall vara färdigt o plant.
Berätta vad ni har eller vart man skall vända sig för att få tag på det.

Mvh Jonas

_________________
Jonas Johansson
Citera
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541



Hur stor bit behöver du? Jag har lite över nämligen.

_________________
Björn Viklund

Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
Citera
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37


Trådstartare
Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?

Jonas

_________________
Jonas Johansson
Citera
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541



Re:

J.Johansson skrev:
Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?

Jonas


Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret.

_________________
Björn Viklund

Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



Re:

malfunkshun skrev:
J.Johansson skrev:
Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?

Jonas


Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret.


Är det för inpregnerad duk eller ?

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
malfunkshun
Go:teborg
Här sen Dec 2004
Inlägg: 541



Re:

johmar skrev:
malfunkshun skrev:
J.Johansson skrev:
Bitarna får inte vara mindre än ett A4 ca. Hur stora är bitarna o vad är priset?

Jonas


Biten är under A4 storlek och har en tjocklek på 3,2mm. Kanske i tjockaste laget? Kostade 1700 eftersom den är så pass tjock och bra kvalla på kolfibret.


Är det för inpregnerad duk eller ?


Det är färdig platta.

_________________
Björn Viklund

Audi S2 Avant (brukshink)
*Ny räser på gång*
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



okej missade det i första inlägget.

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017



Har 2 kv/m kolfiberduk.

1000:-

_________________
// Jani Hast
Citera
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37


Trådstartare
Re:

Jani Hast skrev:
Har 2 kv/m kolfiberduk.

1000:-


Bara duk? Inte färdig för att monteras alltså?

_________________
Jonas Johansson
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017



Bara duk.
Ge ett bud annars på den.

Har ingen nytta av den längre.

_________________
// Jani Hast
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm

MVH

Krille

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
J.Johansson
Uddevalla
Här sen Maj 2005
Inlägg: 37


Trådstartare
Re:

Krille_hlm skrev:
Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm

MVH

Krille


Låter kanon det, skall bara kolla med några andra om dom e sugna!

_________________
Jonas Johansson
Citera
Bert Svensson
Ryd Småland
Här sen Nov 2002
Inlägg: 640



Re:

Jani Hast skrev:
Har 2 kv/m kolfiberduk.

1000:-


hur tjock är den??
Citera
Jani Hast
Trollhättan
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1017



Re:

Bert Svensson skrev:
Jani Hast skrev:
Har 2 kv/m kolfiberduk.

1000:-


hur tjock är den??


Mäte tjockleken men skjutmått och den är 0,8 mm tjock.

_________________
// Jani Hast
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487



Re:

J.Johansson skrev:
Krille_hlm skrev:
Jag kan gjuta en slät platta till dig, det kostar inte många hundringar.
Skicka pm

MVH

Krille


Låter kanon det, skall bara kolla med några andra om dom e sugna!


Gör så!

Jag kan ju gjuta en skiva med olika tjocklekar på olika delar av skivan om ni så vill.

_________________
Kristian Somogyi
www.sportvagnskonsult.com
www.svkcustoms.com
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Kolla annars med johan på custom mania

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
SÄLJES
K: Kolfiber
1895 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande