Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
H: Garageplats i Gävle sökes.
1148 besök totalt
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
H: Garageplats i Gävle sökes.

Söker garage i Gävle eller stax utanför. Allt av intresse. Någon som har några tips????

Mvh // Mattias tel 0736550530

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re: H: Garageplats i Gävle sökes.

Claus skrev:
Söker garage i Gävle eller stax utanför. Allt av intresse. Någon som har några tips????

Mvh // Mattias tel 0736550530


Tjena,

Hör med "stoltan" här på forumet, jag vet inte hur han gjorde med sitt garage, han ville bli av med den!

Tar du med M3:an till Gävle?

Mvh Abbe

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382



Hej,

Jag har fått en ny hyresgäst och söker inte längre efter någon att dela garage med. Trevlig kille som ävan han hänger här på forumet.
Synd att du inte sökte tidigare i höst då jag hade plats i mitt garage, hade varit trevligt med en M3 i garaget.
Mitt garage blir ledigt om ca 1,5 år då jag är klar med mitt husbygge.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Inlägg: 7294



Typ till sommaren finns det troligen fler garageplatser där Jättemackan (firma som säljer jättemackor) håller till nu. Fastighetsägaren hittar du på www.antojo.se

om du ser till att förse mig och Stoltan med massor av pilsner så kan du kanske få värdefulla referenser... vem vet?

_________________
Per Hansson
https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
Re:

Pär Hansson skrev:
Typ till sommaren finns det troligen fler garageplatser där Jättemackan (firma som säljer jättemackor) håller till nu. Fastighetsägaren hittar du på www.antojo.se

om du ser till att förse mig och Stoltan med massor av pilsner så kan du kanske få värdefulla referenser... vem vet?


Det låter ju skit bra:) Får se hur det blir med försäljningen av bilen. Säljs den så blir det ju garanterat ett nytt projekt. Har min plats kvar i luleå tom sista maj så det är from juni jag är i behov av garage, men gärna tidigare. Hör ni om något ledigt så får ni gärna skicka ett pm.

Tack på förhand / Mattias

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
Upp och hoppa

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
I hopp om att några nya ögon skall se detta så hissar jag igen.

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
Re:

Stoltan skrev:
Hej,

Mitt garage blir ledigt om ca 1,5 år då jag är klar med mitt husbygge.


Kan jag ställa mig i kö till detta redan nu då kanske.

Hur mycket anser ni att man ska betala för ett schyst garage. Jag har fått ett erbjudande men det kostar 1900kr/mån för 30kvm. thumbs down På tok för dyrt anser jag. Eller???

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Claus skrev:
Stoltan skrev:
Hej,

Mitt garage blir ledigt om ca 1,5 år då jag är klar med mitt husbygge.


Kan jag ställa mig i kö till detta redan nu då kanske.

Hur mycket anser ni att man ska betala för ett schyst garage. Jag har fått ett erbjudande men det kostar 1900kr/mån för 30kvm. thumbs down På tok för dyrt anser jag. Eller???


Det låter dyrt tycker jag! Runt tusing borde du kunna hitta tycker jag!

Annars har du ju gott om utrymme på dit nya jobb, det är väl bara och ställa den där?!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Mattias Claus
Gävle
Här sen Okt 2005
Inlägg: 771


Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Claus skrev:
Stoltan skrev:
Hej,

Mitt garage blir ledigt om ca 1,5 år då jag är klar med mitt husbygge.


Kan jag ställa mig i kö till detta redan nu då kanske.

Hur mycket anser ni att man ska betala för ett schyst garage. Jag har fått ett erbjudande men det kostar 1900kr/mån för 30kvm. thumbs down På tok för dyrt anser jag. Eller???


Det låter dyrt tycker jag! Runt tusing borde du kunna hitta tycker jag!

Annars har du ju gott om utrymme på dit nya jobb, det är väl bara och ställa den där?!


... Ja det skulle ju vara drömmen. Tror inte alla kommer att tycka om det lika mycket som jag bara.

_________________
Mattias Claus - Autorismo
Citera
SÄLJES
H: Garageplats i Gävle sökes.
1148 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande