| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Garageplats i Gävle sökes.
|
1148 besök totalt |
|
Re: H: Garageplats i Gävle sökes.
Tjena, Hör med "stoltan" här på forumet, jag vet inte hur han gjorde med sitt garage, han ville bli av med den! Tar du med M3:an till Gävle? Mvh Abbe _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Hej,
Jag har fått en ny hyresgäst och söker inte längre efter någon att dela garage med. Trevlig kille som ävan han hänger här på forumet. Synd att du inte sökte tidigare i höst då jag hade plats i mitt garage, hade varit trevligt med en M3 i garaget.
Mitt garage blir ledigt om ca 1,5 år då jag är klar med mitt husbygge.
_________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||||
|
Typ till sommaren finns det troligen fler garageplatser där Jättemackan (firma som säljer jättemackor) håller till nu. Fastighetsägaren hittar du på www.antojo.se
om du ser till att förse mig och Stoltan med massor av pilsner så kan du kanske få värdefulla referenser... vem vet?
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
|
Re:
Det låter ju skit bra:) Får se hur det blir med försäljningen av bilen. Säljs den så blir det ju garanterat ett nytt projekt. Har min plats kvar i luleå tom sista maj så det är from juni jag är i behov av garage, men gärna tidigare. Hör ni om något ledigt så får ni gärna skicka ett pm. Tack på förhand / Mattias _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||
|
Re:
Kan jag ställa mig i kö till detta redan nu då kanske.
Hur mycket anser ni att man ska betala för ett schyst garage. Jag har fått ett erbjudande men det kostar 1900kr/mån för 30kvm.
_________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||
|
Re:
Det låter dyrt tycker jag! Runt tusing borde du kunna hitta tycker jag! Annars har du ju gott om utrymme på dit nya jobb, det är väl bara och ställa den där?!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
... Ja det skulle ju vara drömmen. Tror inte alla kommer att tycka om det lika mycket som jag bara.
_________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||
![]() |
SÄLJES
H: Garageplats i Gävle sökes.
|
1148 besök totalt |
