| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Åsikter kring begagnat, okänt Öhlins kit sökes.
|
1111 besök totalt |
|
Det finns en uppsättning Öhlin coilovers på andra sidan havet som jag gissar kommer från en skrotad (eller liknande) Honda Integra Type-R. Dessa går på min bil med länkarmarna bytt så därför känns det lite lockande att prova på när jag är på jakt efter en välfungerande ban/gatasetup. Däremot är informationen kring dom väldigt dålig så jag undrar om någon här kan berätta lite mer utifrån den lilla info jag citerar och bilden.
Jag mailade KH Motorsport och frågade om cirkapris för att renovera och fixa dom, fick som svar 6-10k. Men frågan återstår, vad i helsike är det för kit? Något low-end? Riktigt gammalt? Fejkade prylar kanske? Dessa avser det
Tacksam för alla sorts funderingar
_________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||
|
hej.. såg en liknande annons på ett par tein.. var ett företag som sålde dem.. när dem blev sålda så kom det upp en ny annons med ett sett till.. verkar som dem ligger några på hög hos försljaren
|
||
|
Var säker på att kh kan renovera dom, jag fick tag i ett begagnat kit till en porsche och tyvärr fanns inga reservdelar kvar till den generationen dämpare.
_________________ David (Krabban) Bengtsson Seriesegrare 2014-15 Porsche Sports Cup 8A Porsche Sports Cup 8C 2016-2018 Porsche Sports Cup 8D 2019-2021 seriesegrare 2021 |
||
|
Har fått svar från en viss Öhlinskännare här på forumet nu via PM och dessa verkar då vara utav japanskt ursprung och väääldigt hårda. Så det finns fler och bättre fiskar i dammen så att säga.
Tackar för alla svar
_________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1111 besök totalt |