| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker
|
3489 besök totalt |
|
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker
Ny ideer med mitt bygge därför säljer jag min bakaxel från en 240
Ny Diffspärr modell Aussie Locker drevsats kraftigare än Detroit L (monteras i befintligt diffhus) lämplig för streetracing, dragracing eller drifting. Funkar även bra på isen med isdäck och finndubb. För dig som har ledsnat på att byta drivaxlar varje helg. Samt vill åka reglementsenligt på strippen, det är förbjudet med spole eller aga diff i vissa klasser. Klarar minst 5-700Hk på strippen. Lämplig för turbo bil med mycket effekt. Nyblästrad axel samt svart lackad. Mycket förutsägbar vid drifting.
är svetsade på axelen bud Hämtas _________________ Marty Cronvall |
||||||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
|
Re:
Jag har nyligen köpt den av http://www.bakaxel.se/För 5700:- plusfrakt, med den utväxlingen. Drivaxlarna är väl 240.. _________________ Marty Cronvall |
||||||
No shit, Sherlock!
Antyder att det inte är std... _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
|
Re:
Jag har skrivit samma som han som sålt den till mig Kolla själv här http://www.blocket.se/vi/7454879.htm _________________ Marty Cronvall |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker
|
3489 besök totalt |

