Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker
3489 besök totalt
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker

Ny ideer med mitt bygge därför säljer jag min bakaxel från en 240


Ny Diffspärr modell Aussie Locker drevsats kraftigare än Detroit L
(monteras i befintligt diffhus) lämplig för streetracing, dragracing eller drifting.
Funkar även bra på isen med isdäck och finndubb.
För dig som har ledsnat på att byta drivaxlar varje helg.
Samt vill åka reglementsenligt på strippen, det är förbjudet med spole eller aga diff i vissa klasser.
Klarar minst 5-700Hk på strippen. Lämplig för turbo bil med mycket effekt.
Nyblästrad axel samt svart lackad. Mycket förutsägbar vid drifting.

är svetsade på axelen


bud Hämtas

_________________
Marty Cronvall
Citera
marky
Västerås
Här sen Jan 2005
Inlägg: 147



Prisidé?

_________________
Markus Vidman
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
Re:

marky skrev:
Prisidé?


4000 du fixar frakt.

_________________
Marty Cronvall
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
Ut växlingen är 3.54 : 1 - Volvo 39-11


_________________
Marty Cronvall
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
4000.- är inte det billigt

_________________
Marty Cronvall
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2226



Vad är det för drivaxlar? Finns det någon annan utväxling tillgänglig?

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -60
BMW E30 Baur TC2 -85
Sportscar F1000
van Diemen RF75
MG Midget -61
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
Re:

Björn Larsson skrev:
Vad är det för drivaxlar? Finns det någon annan utväxling tillgänglig?

Jag har nyligen köpt den av http://www.bakaxel.se/För 5700:- plusfrakt, med den utväxlingen.
Drivaxlarna är väl 240..

_________________
Marty Cronvall
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2226



Citat:
Drivaxlarna är väl 240..


No shit, Sherlock!


Citat:
För dig som har ledsnat på att byta drivaxlar varje helg.


Antyder att det inte är std...

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -60
BMW E30 Baur TC2 -85
Sportscar F1000
van Diemen RF75
MG Midget -61
Citera
Golf racing
Bjärred
Här sen Sep 2005
Inlägg: 331


Trådstartare
Re:

Björn Larsson skrev:
Citat:
Drivaxlarna är väl 240..


No shit, Sherlock!


Citat:
För dig som har ledsnat på att byta drivaxlar varje helg.


Antyder att det inte är std...


Jag har skrivit samma som han som sålt den till mig
Kolla själv här
http://www.blocket.se/vi/7454879.htm?ca=23_11_s

_________________
Marty Cronvall
Citera
SÄLJES
S: Bakaxel från 240 med Aussie Locker
3489 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande