| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **
|
2008 besök totalt |
|
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **
Säljer mina JCL som jag haft som vinterfälgar till MPS:en. Bara fälgar nu då..inte med däck.. ET 40 En fälg är repad, dock inte så farligt....det är halt i halkan ibland. Pris 1-2000...nånting.. Hitta på nåt.
_________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
|
Skambud på fälgarna
Tjenare Stefan! Jag har länge jagat efter ett par 15" eller 16" till min bil, men om jag lyckas handla dina billigt så blir det banåka på 17" med 45 profil i sommar.
Jag bor på Åland, men ska över till Sverige/STHLM i morrn, får jag dom för 1000 kronor så kommer jag och hämtar bort dom. MVH Rikard Järvinen _________________ Rikard Järvinen - ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral "Det är fegt med TURBO!" |
||||
|
Re: Skambud på fälgarna
Ta dom då...!! Ska jag packa in dom i bilen och ta med dom till Stockholm, då jag jobbar där?? _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
|
Re: Skambud på fälgarna
Låter upperligt! Men måste varna dig, vet inte 100% om det blir någon resa imorrn pga av det dålig vädret (ja, jag vet, jag är lite pussy ), men kan du pm:a mig ditt mobnr så kan jag skicka ett mess i morrn!
_________________ Rikard Järvinen - ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral "Det är fegt med TURBO!" |
||||
|
Re: Alu...
Inga probs, han kunde tyvärr inte komma nu så jag slår dig en signal.. _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **
|
2008 besök totalt |
