Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **
2008 besök totalt
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856


Trådstartare
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **

Säljer mina JCL som jag haft som vinterfälgar till MPS:en.
Bara fälgar nu då..inte med däck..
ET 40

En fälg är repad, dock inte så farligt....det är halt i halkan ibland.

Pris 1-2000...nånting.. Hitta på nåt.

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856


Trådstartare
Behöver ytan som är under fälgarna i garaget...
Buda på nu..

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
tantgron
Åland
Här sen Aug 2006
Inlägg: 7



Skambud på fälgarna

Tjenare Stefan!

Jag har länge jagat efter ett par 15" eller 16" till min bil, men om jag lyckas handla dina billigt så blir det banåka på 17" med 45 profil i sommar.

Jag bor på Åland, men ska över till Sverige/STHLM i morrn, får jag dom för 1000 kronor så kommer jag och hämtar bort dom.

MVH Rikard Järvinen

_________________
Rikard Järvinen
- ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral
"Det är fegt med TURBO!"
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856


Trådstartare
Re: Skambud på fälgarna

tantgron skrev:
Tjenare Stefan!

Jag har länge jagat efter ett par 15" eller 16" till min bil, men om jag lyckas handla dina billigt så blir det banåka på 17" med 45 profil i sommar.

Jag bor på Åland, men ska över till Sverige/STHLM i morrn, får jag dom för 1000 kronor så kommer jag och hämtar bort dom.

MVH Rikard Järvinen

Ta dom då...!!
Ska jag packa in dom i bilen och ta med dom till Stockholm, då jag jobbar där??

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
tantgron
Åland
Här sen Aug 2006
Inlägg: 7



Re: Skambud på fälgarna

Stefan Stenbeck skrev:
tantgron skrev:
Tjenare Stefan!

Jag har länge jagat efter ett par 15" eller 16" till min bil, men om jag lyckas handla dina billigt så blir det banåka på 17" med 45 profil i sommar.

Jag bor på Åland, men ska över till Sverige/STHLM i morrn, får jag dom för 1000 kronor så kommer jag och hämtar bort dom.

MVH Rikard Järvinen

Ta dom då...!!
Ska jag packa in dom i bilen och ta med dom till Stockholm, då jag jobbar där??


Låter upperligt! Men måste varna dig, vet inte 100% om det blir någon resa imorrn pga av det dålig vädret (ja, jag vet, jag är lite pussy ), men kan du pm:a mig ditt mobnr så kan jag skicka ett mess i morrn!

_________________
Rikard Järvinen
- ÅMK:s självutnämnde konbanegeneral
"Det är fegt med TURBO!"
Citera
Erix
Sörmland
Här sen Dec 2006
Inlägg: 89



Alu...

Ring mig om en tolvhundring skulle passa (såtillvida att Ålänningen inte ska ha dom)

Mvh Erik/Ingarö 070-402 67 00

_________________
Erik Wiggström
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856


Trådstartare
Re: Alu...

Erix skrev:
Ring mig om en tolvhundring skulle passa (såtillvida att Ålänningen inte ska ha dom)

Mvh Erik/Ingarö 070-402 67 00

Inga probs, han kunde tyvärr inte komma nu så jag slår dig en signal..

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
SÄLJES
S: Vinterfälgar 7,5 x 17 ** SÅLDA **
2008 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande