Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
52561 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

om du ska köpa 205/50-15 för 900:-, så lär du behöva smiska din handlare ordentligt(eller bedriva momsfusk).
Han vill nog tjäna nånting öht, iom att det pris du skriver är inköpspris + miljöavgift

Jag hade besök av Mellansverigesäljaren från NDI idag och fick nya listan (iofs visste jag redan priserna från E-handeln åf har med NDI)

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Re:

Dude skrev:
om du ska köpa 205/50-15 för 900:-, så lär du behöva smiska din handlare ordentligt(eller bedriva momsfusk). Han vill nog tjäna nånting öht, iom att det pris du skriver är inköpspris + miljöavgift
Jag hade besök av Mellansverigesäljaren från NDI idag och fick nya listan (iofs visste jag redan priserna från E-handeln åf har med NDI)


Ja, vettiga priser hjälper ju till om man skall ha råd med denna sport, eller hur? -Ingen momsfusk, bara övertalning Detta är ingen diskussion jag vill lägga mig i egentligen för R888 är ju ett däck som alla säljer och alla dumpar priserna på, (själv kommer vi åka 048) men för BMW Sport Clubs medlemmar så kan vi nästan nå dessa priser via bra avtal & kontakter. Så de som har betalt medlemsavgiften 2008 kan kontakta Mats & Mia som är så vänliga och orkar "hålla i trådarna" så har de mer info. matz@snowdragon.se / mia@snowdragon.se

_________________
Patrik Skoog
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



Re:

Putrix skrev:
Dude skrev:
om du ska köpa 205/50-15 för 900:-, så lär du behöva smiska din handlare ordentligt(eller bedriva momsfusk). Han vill nog tjäna nånting öht, iom att det pris du skriver är inköpspris + miljöavgift
Jag hade besök av Mellansverigesäljaren från NDI idag och fick nya listan (iofs visste jag redan priserna från E-handeln åf har med NDI)


Ja, vettiga priser hjälper ju till om man skall ha råd med denna sport, eller hur? -Ingen momsfusk, bara övertalning Detta är ingen diskussion jag vill lägga mig i egentligen för R888 är ju ett däck som alla säljer och alla dumpar priserna på, (själv kommer vi åka 048) men för BMW Sport Clubs medlemmar så kan vi nästan nå dessa priser via bra avtal & kontakter. Så de som har betalt medlemsavgiften 2008 kan kontakta Mats & Mia som är så vänliga och orkar "hålla i trådarna" så har de mer info. matz@snowdragon.se / mia@snowdragon.se


Jäpp.. kolla hemsidan www.snowdragon.se rubrik BMW SC på lördag lägger vi detta men för att köpa bör man dock vara medlem i BMW SC eller ha en kompis som är det och gå ihop på ett 8 pack..
(ERCup som vi kör själva ligger redan där men det är bara ett fåtal dimensioner.)

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
SIR_Pierre
Malmö
Här sen Mar 2004
Inlägg: 191



vad kan jag ha fram på mina 19 tummare då?? det finns inte 255 kanske?

_________________
350Z-RS
http://www.garaget.org/?car=40534
Pierre Ingelsgård
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Halloj

Jag har en glad nyhet och en dålig nyhet....

Den dåliga är att jag inte hört nått om nya dimensioner!
Den bra är att min däckgubbe kan hålla samma priser som förra året på R-däcken..


Mvh
Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Puppan skrev:



Dessa priser fortsätter mao att gälla!!!
Skall ni ha extrema storlekar så tänk på att beställa i tid då leveranserna från Japan tar lite tid!

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

slettet

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Puppan skrev:



Samma här!!

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Mangie
Trollhättan
Här sen Feb 2008
Inlägg: 36



Har läst igenom tråden med uppfatta inte om man kan få däcken skickade?

_________________
Magnus Svensson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Mangie skrev:
Har läst igenom tråden med uppfatta inte om man kan få däcken skickade?



Det går bra!
Han skickar med bussgods till självkostnadspris!

här är kontaktuppgifter
Kallhälls Däckservice
Enköpingsvägen 199
Järfälla(vid hydromacken)
08-58350531 (Hälsa från Puppan)


Mvh
Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Re:

Puppan skrev:
Den bra är att min däckgubbe kan hålla samma priser som förra året på R-däcken..

Kommer detta pris gälla hela året?
Skulle vilja ha däck men har lite dåligt med pengar just nu. Närmare sommarn kanske det ser bättre ut.

_________________
/David Johansson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

wipe skrev:
Puppan skrev:
Den bra är att min däckgubbe kan hålla samma priser som förra året på R-däcken..

Kommer detta pris gälla hela året?
Skulle vilja ha däck men har lite dåligt med pengar just nu. Närmare sommarn kanske det ser bättre ut.


Som jag förstått är det hela sommaren!

/Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 1497



Finns 265/30-19" ?

_________________
Filip Åhrberg
-----------------
Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

OFFkeFF skrev:
Finns 265/30-19" ?


Helt sjukt... Men nej inte än!
Har påtalat detta för generalagenten men än har jag inte fått nåt besked!

/Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Puppan skrev:
Puppan skrev:



Dessa priser fortsätter mao att gälla!!!
Skall ni ha extrema storlekar så tänk på att beställa i tid då leveranserna från Japan tar lite tid!


Full slutspurt nu hos däckgubben :-)
Tror NDI börjar få torrt i lagret så skynda och fynda till höstens banmöten! :-)

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Isåkare
Munsö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 402



om jag lyckas ta mig till Sviesta på söndag, så får nog däckgubben ett besök nästa vecka

_________________
Rikard Gjersvold
070 511 30 73
Styrelseladamot Lazzat MK
BMW 325i -92
Citera
Edin
Eaglemedowhill
Här sen Maj 2008
Inlägg: 17



Jag var och köpte däck hos Micke i onsdags och kan inte säga annat än att han har fin fin service!

Dock jobbade han själv så man fick vänta en liten stund tills han kom tillbaka från något jobb men det gjorde inget för pizzerian brevid hade vääääldigt goda pizzor (rekomenderas varmt). Som plåster på det såret så krängde han av mina gamla däck helt gratis. Så jag ger helt klart tummen upp för Dessa killarna. thumbs up

_________________
Fredrik Edin
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

De är toppen att ha och göra med. Jag var påväg söderut från norrland och kom förbi på lite konstig tidpunkt. Inga problem han ställde in dom på macken vägg i vägg så kunde jag plocka upp dom där istället. Klockrent!! thumbs up

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13418

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Snackade lite med Kallhällsmaffian på Barkarby...



De satt och softade i solen.

_________________

Rice and shine
Citera
Aris
Hammarby/Sthlm
Här sen Sep 2004
Inlägg: 230



Ny säsong, nya priser?

Det är ju ändå dax att planera årets åka.
Är intresserad över 4st 225/50ZR16

_________________
Aris Stamos
Mercedes-Benz C55 AMG
BMW 120d
Citera
TobbeC
Stockholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 229



Re:

Aris skrev:
Ny säsong, nya priser?

Det är ju ändå dax att planera årets åka.
Är intresserad över 4st 225/50ZR16

Jag beställde nyligen. Ca 100kr/däck skilde det för mig. Men ring och kolla...

_________________
Tobias Carlsson
Suzuki Swift Sport
Porsche Boxster S (Såld)
Citera
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
52561 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande