Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Vw Golf mk2 1.8 Syncro 89 års modell
3045 besök totalt
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
S: Vw Golf mk2 1.8 Syncro 89 års modell

Lägger upp en annons åt en kompis som vill få ett av sina projekt sålda.

Blocketannonsen: http://www.blocket.se/vi/15028169.htm?ca=23_16_s

Tjena, har en st golf 2:a syncro, till salu, pga. av att jag har aldeles för många projekt, tanken var att ha den som vinterbil, men det kom annat ivägen.
jag har lagat all rost som fanns på bilen. det som återstår är att lackera, montera kofångare mm, och sätta tillbaka inredningen. det som fattas till inredningen är stolar fram och lite smådetaljer.
motorn är en 1.8 elektronisk insprutare, som går kanon, växellådan är även i bra skick.
jag har införskaffat 90:ans kofångare bak, röd/vita bakljusen, jag har även byggt om till singeltorkare fram. jag har extra motorhuv och en baklucka, som är i gott skick. Där är även HELT nya bromsskivor + belägg fram. generatorn är också renoverad, nya lager och ny kolbrygga.
hör gärna av er på telefon efter kl 5.
svarar jag ej på hemnr, Prova mobilen: 0730891458
OBS: jag har lagt ner en en hel del timmar och pengar på bilen. men det jobbet kan man aldrig ta betalt för.
Det är den perfekta vinterbilen.
är det något ni undrar över så bara slå en pling.

Pris: 10 000kr (eller bud, ej skambud!)

Bilen står i Aggarp som ligger utanför Munka Ljungby som ligger utanför Ängelholm i nordvästra skåne.

Robin Erlandsson
0431-440078
(vågar ni inte ringa så kan ni pm'a mig (Emil Jönsson))







_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
bumpski

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Ingen intresserad alls? Lägg bud vetja

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
hepphepp

Ingen som ens vågar lägga ett skambud?

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Fan va de va svalt intresse då

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Inga kommentarer, ingenting.. va e de frågan om? om priset e för högt så får ni väl lägga bud då!

_________________
Emil Jönsson
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Ska vi få dåligt samvete för att vi inte är intresserade?

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750



Tips: Skriv mer om bilen? Mk2 4wd är inte så vanligt. Vad är det för system? Hur är drivfördelningen? Hållbart? Vad sitter det för motor i och i vilket skick är den i? Kan man köra den nu?
Mer info tror jag nog får upp intresset.

Lycka till med försäljningen!

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Re:

Nils Classon skrev:
Ska vi få dåligt samvete för att vi inte är intresserade?


Japp.. målet e att ni ska få mardrömmar

tack för tipsen! ska mjölka polarn på info så dyker de upp sen nån gång

Tycker mest synd om polarn som behöver få den såld så han kan lägga pengar på sin mk1'a..

_________________
Emil Jönsson
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



1000 spänn bjudet!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
SÄLJES
S: Vw Golf mk2 1.8 Syncro 89 års modell
3045 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande