| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Vw Golf mk2 1.8 Syncro 89 års modell
|
3045 besök totalt |
|
Lägger upp en annons åt en kompis som vill få ett av sina projekt sålda. Blocketannonsen: http://www.blocket.se/vi/15028169.ht Tjena, har en st golf 2:a syncro, till salu, pga. av att jag har aldeles för många projekt, tanken var att ha den som vinterbil, men det kom annat ivägen. jag har lagat all rost som fanns på bilen. det som återstår är att lackera, montera kofångare mm, och sätta tillbaka inredningen. det som fattas till inredningen är stolar fram och lite smådetaljer. motorn är en 1.8 elektronisk insprutare, som går kanon, växellådan är även i bra skick. jag har införskaffat 90:ans kofångare bak, röd/vita bakljusen, jag har även byggt om till singeltorkare fram. jag har extra motorhuv och en baklucka, som är i gott skick. Där är även HELT nya bromsskivor + belägg fram. generatorn är också renoverad, nya lager och ny kolbrygga. hör gärna av er på telefon efter kl 5. svarar jag ej på hemnr, Prova mobilen: 0730891458 OBS: jag har lagt ner en en hel del timmar och pengar på bilen. men det jobbet kan man aldrig ta betalt för. Det är den perfekta vinterbilen. är det något ni undrar över så bara slå en pling. Pris: 10 000kr (eller bud, ej skambud!) Bilen står i Aggarp som ligger utanför Munka Ljungby som ligger utanför Ängelholm i nordvästra skåne. Robin Erlandsson 0431-440078 (vågar ni inte ringa så kan ni pm'a mig (Emil Jönsson))
_________________ Emil Jönsson |
||
|
Tips: Skriv mer om bilen? Mk2 4wd är inte så vanligt. Vad är det för system? Hur är drivfördelningen? Hållbart? Vad sitter det för motor i och i vilket skick är den i? Kan man köra den nu?
Mer info tror jag nog får upp intresset. Lycka till med försäljningen! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Re:
Japp.. målet e att ni ska få mardrömmar
tack för tipsen! ska mjölka polarn på info så dyker de upp sen nån gång
Tycker mest synd om polarn som behöver få den såld så han kan lägga pengar på sin mk1'a.. _________________ Emil Jönsson |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
3045 besök totalt |